środa, 8 listopada 2017

INSTA MIX (wrzesień&październik)

Zgodnie z obyczajem kolejny InstaMix! Tym razem jesienny.. Jeśli jeszcze są tu osobym, które nie obserwują mojego profilu na Instagramie serdecznie zapraszam KLIK. Codziennie staram się coś wstawiać, odpisywać Wam na komentarze.. myślę, że warto tam zaglądnąć :-)


Z racji, że instagram to raczej apka na telefon, ciężko posługiwać się w niej linkami. A Wy często pytacie o produkty, linki itp. Takie posty ułatwiają i mi i Wam sprawę. 
Także lecimy po kolei! Z pozoru wydaje się,że taki post to szybcioch, ale zanim zbierze się te wszystkie zdjęcia, chronologicznie poukłada, poskleja w programie.. Siedzę nad nim już drugi dzień, ciągle coś mi płata figle! Jak nie internet, straciłam cały w połowie gotowy post, to laptop!! Ahh ta złośliwość rzeczy. Nieważne! 
Ostatnio zaspamowałam zdjęciami urodzinowymi, dziękuję Wam za tak wieeelką aktywność, życzliwe słowa, daliście mi ogromną dawkę pozytywnej energii! Niezastąpieni :-)))

Aaaa i wczoraj działałam nad wyprzedażą szafy! Niedługo się pojawi, wykonałam już część zdjęć, zrobiłam listę.. Jestem dobrej myśli. Muszę pozbyć się tego mega wielkiego wora z salonu, bo mamy mały metraż i nie ukrywam walczę o każdy wolny kąt.




Koszula- H&M niedostępna:
Pasek- H&M;
Buty- Moschino;


Spodnie adidas: KLIK;

Spodnie dresowe z nike: kupiłam je stacjonarnie, nie wiem gdzie można je zakupić online!

Kamizelka: STYLEEV-SHOP.PL;
Legginsy: H&M;




Sweter: No name;
Spodnie: New Look (KLIK);
Buty: Deezee (niedostępne);
Kamizelka: Bershka;

Podarty sweterek- Bershka (niedostępny)

Bluza- H&M stara kolekcja
Spodnie- NEW LOOK (KLIK);
Trampki- New Look (KLIK);

Kurtka- KingeFashionShop;
Spodnie- BERSHKA (niedostępne);

Koszulka: CK( KLIK);

Paczka od Semilac. Piękne pyłki SEMILAC flash: 



Kurtka- Bershka;
Legginsy- Pepco (stara kolekcja);


Strasznie dużo pytań o jeansy,  a więc to są te z ZARY (KLIK);

Pudrowy szalik: STYLEEV-SHOP.PL
Torebka: MK (KLIK);
Płaszcz melanżowy: STYLEEV-SHOP.PL
Szara bluzka obszyta koronką: H&M (stara kolekcja)


Pudrowa sukienka z wiązaniami: Styleev-shop;

Pytaliście o paski. Ten po lewej jest z shein (inne TU). Po prawej: Ralph Lauren KLIK;


Czerwone koronkowe body: H&M

Bluza: Nike (KLIK)


Biały top z falbaną: KLIK
Spodnie: ZARA
Buty: New Look;
Ramoneska: Varlesca.pl
Okulary: KLIK;

 Proszę o wejścia w ten link od płaszczyka 
Odnawiam współpracę :-)
Bluzka na wiązanie po lewej: KLIK



38 komentarzy:

  1. Uwielbiam oglądać Twoje zdjęcia 💙

    OdpowiedzUsuń
  2. Planuję zakup tego paska od Ralpha i możesz napisać jaka jest szerokość? Na stronie brak takich informacji. A jaki masz rozmiar? Czytałam komentarze, że jakieś dziwne te rozmiary. Może pokażesz go bliżej na instastory 😃 pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Na wszystkich fotkach wyglądasz pięknie, ale szczególnie mi się podobasz w tym białym futerku .
    Fajne to zdjęcie jak jesteś bez makijażu. Jesteś bardzo piękna.

    Poza tym zaniedbujesz fanów i czytelników.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dlaczego twierdzisz że zaniedbuje fanów i czytelników ?

      Usuń
    2. Wpisy raz na miesiąc.

      Usuń
    3. Fakt, są rzadko. Ale ona też ma swoje życie, pracę, dziecko.. Nie samymi fotkami człowiek żyje.. :-) pozdrawiam

      Usuń
  4. Jak zawsze śliczne zdjęcia <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Mega mega mega. Za każdym razem jak Tu jestem inspirujesz mnie czymś nowym. 😍

    OdpowiedzUsuń
  6. Hej tu Asia!

    Jak zawsze sliczna! Również uwielbiam Cie ogladac. Na instagramie Cie również oglądam z tym ze nie mam konta i nie mogę skomentować. Czekam na następny post.. :* caluski

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo lubię posty tego typu :) świetne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak się ma taką figurę to we wszystkim się dobrze wygląda :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Co jak co, ale jesien w Bieszczadach jest piekna! :)
    Jak sobie radzisz robiąc zdjecia telefonem? :D

    OdpowiedzUsuń
  10. nosisz bardzo mocny makijaż, który Cię przytłacza .. pomyśl o czymś delikatniejszym na pewno wyjdzie na korzyść ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Karolina Ż
      Ewelina wygląda bardzo seksownie w takim makijażu.

      Usuń
    2. Czasem jeden i ten sam aż się nudzi a dziewczyna ma idealną twarz i urodę - może eksperymentować bądź też wcalnie nie malować. Nie potrzebuje tego.

      Usuń
  11. Hej! a ja jestem ciekawa szafy i półek w Waszym pokoju?! oczywiście wszystkie zdjęcia na 6+! ;) jednak na tym etapie interesuje mnie wystrój wnętrz i szukam imspiracji, jestesmy w trakcie remontu. czy to jest ta szafa ktora sama oklejalas ? czym to bylo wtedy robione? daj znac dziekuje ja i moj syn Filip ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. śliczne zdjęcia! Ogólnie to uwielbiam twój styl, wszystko, co ubierasz, każda stylówka mi się podoba ;* Natalia z bloga nati-jest-fit.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Kiedy wyprzedaż?; )

    OdpowiedzUsuń
  14. Mnóstwo świetnych zdjęć :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Wracam tu od jakiegoś czasu i nie mogę się na Ciebie napatrzeć :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Czy moja ulubiona blogerka przestaje być blogerką? Postów coraz mniej snapów nie dodajesz, prawie nic do nas nie mówisz a zdjęcia na insta oklepane i wszystkie takie same. Ciągle mówisz że to zły okres, że coś cię boli jak taka maruda 😞 Czy blog to jest to co chcesz robić? Obserwatorzy codziennie sprawdzają profil a tam nic nowego nie wiem czy jest sens tam zaglądać bo naszej Eweliny coraz mniej co smutne bo kiedyś z uśmiechem oglądałam posty! Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  17. Kochana, czy Brajan był planowanym dzieckiem, czy tak po prostu wyszło?
    Ściskam;**

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anonimowy12 listopada 2017 18:44 Miłości sie nie planuje, bo wtedy nie jest miłością.

      Usuń
  18. Evela, co z Twoim prawkiem? Ile Ci zostało godzin do wyjeżdżenia?

    OdpowiedzUsuń
  19. Hej tu Asia <3

    Kiedy nowy post z zajebista jak zawsze stylowka? Nie moge sie doczekac az zobacze nowe fotki ;-) jakbym wygladala tak cudnie jak Ty to bym cykala tych fot kazdego dnia - na potege! :-) ladnemu we wszystkim ladnie! Pozdrawiam i czekam z niecierpliwoscia!:-*

    Co bys doradzila gdybym tak jak Ty chciala zajmowac sie ciuchami i miec sklep. Jak bys zmotywowala taka osobe do pracy? Jak zaczac, masz jakas recepte? ;-) bede bardzo wdzieczna za odpowiedz. Zdaje sobie sprawe ze to ciezka praca bo w kazdej sa plusy i minusy ale kocham ubrania i chcialabym sie dowiedziec u zrodla jak to wyglada na poczatku, co trzeba zrobic czy jest potrzebne by zaczac. Duzo rysuje, projekty ubran tez kiedys juz o tym myslalam ale Ty jestes taka osoba motywujaca ze wystarczy ze spojrze jaka jestes piekna.. :-) bede ogromnie wdzieczna jesli Ty mi napiszesz co by trzeba zrobic by zaczac. Nikt mi tu w necie nie powie jesli sie na tym nie zna. Ty juz w tym robisz wiec sie orientujesz. Prosze.

    Caluje i pozdrawiam. :*

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetny mix, chybą muszę wybrać się na zakupy haha :p

    ZAPRASZAM MonicaStyle

    OdpowiedzUsuń
  21. Such a great pictures dear you look stunning as always!
    Regards.
    MiiKey MiiSport C Blue Wireless

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetnie to wygląda! Zapraszam do siebie na : ZOiO. Dobra opcja na ubiór każdej kobiety! :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Masz rację, z linkami na Insta ciężko. Można oznaczyć firmy, ale żeby dać link do konkretnej rzeczy to już chyba niewykonalne.
    Mój blog
    Mój kanał na Youtube

    OdpowiedzUsuń
  24. Bardzo fajny płaszczyk :)

    OdpowiedzUsuń
  25. świetnie dobrane stylizacje, wyglądasz pięknie w każdej z nich :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Uwielbiam twojego bloga! Super zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Purchase a personal studio and begin your work.

    OdpowiedzUsuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.