niedziela, 5 lutego 2017

WALENTYNKOWE PREZENTY moje inspiracje i propozycje


Hej! Nie ja jedyna czy to na Dzień Matki, czy urodziny głowię się jaki prezent byłby najlepszy? Kwiaty, czekolada... jakie to jest oklepane! Często brakuje mi pomysłów, inspiracji.. Nieświadoma byłam stron z pomysłami takich jak np. www.prezenty.pl , która bardzo pomaga nam w wyborze najlepszego prezentu, jest to ich skarbnica! Oglądając wiele kategorii, produktów od razu nasuwa nam się myśl, kogo obdarowalibyśmy danym prezentem ;-) Bo chyba dobrze znamy swoich najbliższych? 

Niżej zaprezentuje kilka propozycji, pomysłów na prezent dla każdej mi bliskiej osoby.
Z racji tego, iż niedługo Walentynki.. to właśnie z tej okazji przygotowałam post i mam nadzieję, że Was zainspiruję! Piszcie może w komentarzach, co same chciałybyście dostać? To bardzo ułatwia poszukiwania! 


DLA NIEGO..

*poduszka z własnym napisem (KLIK) moja połówka uwielbia "Jaśki", także myślę, że prezent byłby udany :D

*bransoletka z grawerem (KLIK)

*brelok z grawerem i zdjęciem (KLIK) tak aby zawsze o Tobie pamiętał ;-)


DLA NIEJ...



*Termo poduszka, idealna dla zmarzluchów! Można ją kupić w sklepie: https://www.prezenty.pl/termo-poduszka-serce.html

Myśląc o prezencie np. dla przyjaciółki często kieruję się tym, co sama chciałabym dostać? Z czego nie tylko się ucieszę, a także będzie praktyczne i używane.

*Fartuszek do kuchni (KLIK)
chcesz go kupić, jednak czujesz że będzie niestosowne z podtekstem "chce Cię zagonić do gotowania!" ? Ja jako kobieta, która często urzęduje w kuchni, niekoniecznie w domowych ciuchach, bardzo ucieszyłabym się z prezentu! Fartuszek jest piękny!

*patelnia w ksztalcie serca (KLIK)

*spersonalizowany kieliszek (KLIK)


*podręczne lusterko przyda się każdej kobiecie: https://www.prezenty.pl/epoqsearch/result?q=lustro#/q/lustro

DLA WAS...

*olejek do masażu (KLIK)

*wspólny brelok (KLIK)


Prezenty, prezentami.. ale też nie zapomnijmy o wspólnym spędzeniu czasu. Może gdy się mijamy, brakuje nam czasu dla siebie to warto pomyśleć o kuponie, np. do SPA, ewentualnie bilecie do kina, wypadzie na łyżwy, czy to na basen? Szukając inspiracji znalazłam coś niesamowitego! Gwiazdka z nieba na życzenie! Więcej tutaj--> https://www.prezenty.pl/podaruj-gwiazde.html
Pomysł dla mnie jest genialny i jeśli ktoś zawsze marzył o swojej gwiazdce, jest to idealny moment! Zawsze myślałam, że jest to możliwe tylko w filmach.
 Każda opcja jest dobra, w końcu nie chodzi o to GDZIE, a z KIM ;-)

33 komentarze:

  1. oo świetny pomysły i bardzo oryginalne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super pomysł ��!! Tez muszę coś wymyślić

    OdpowiedzUsuń
  3. W czym obrabiasz zdjęcia? :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ewelina powiedz co masz na ustach ❤ ? Piękny kolorek:)

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo fajne prezenty okolicznosciowe, nie wymagaja duzego nakladu pienieznego a to tez jest duzy plus, nie kazdy jest w stanie sobie pozwolic na prezenty za wieksze kwoty, datego bardzo nie psodobaly mi sie propozycje styloly, gdzie tez pojawily sie tylko propozycje prezentow dla niej.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja swojemu chłopakowi chcę kupić gaz-przydatny,praktyczny i wiem że mu się spodoba, bo bardzo ubolewał po stracie poprzedniego :D

    OdpowiedzUsuń
  7. fajne pomysły :) ja mam w planach termos :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Najbardziej spodobała mi się patelnia w kształcie serca :D Super ten pleciony koc!
    http://gingerheadlife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Fartuszek rzeczywiście jest niesamowicie urokliwy! ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Super propozycje, takie strony jak prezenty.pl itp. czasem naprawdę ułatwiają sprawę :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Hej ;) wyślesz mi dokładne zdjęcie jak wygląda Twój tatuaż na ręce bo chciałabym zrobić sobie taki sam?;) E-mail: sylwianowak977@wp.pl bardzo mi na tym zależy !!!

    OdpowiedzUsuń
  12. Wy się jaracie prezentami,a ja się jaram tym ślicznym kocykiem! Przecudny gdzie mogę taki dostać? :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo ciekawe propozycje :) Szczególnie spodobała mi się ta patelnia w kształcie serca, gdyż zastanawiałam się jak zrobić naleśniki albo jajka w takim kształcie.

    OdpowiedzUsuń
  14. POWINNAŚ ZROBIĆ POST O TATUAŻACH! DUŻO OSOB SIE O NIE PYTA

    OdpowiedzUsuń
  15. Ewelinko zrób post o swoich tatuażach ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Swietne pomysly :) ja postawilam na koszulki, te najbardziej popularne queen and king :)

    OdpowiedzUsuń
  17. ostatnie zdjęcie jest śliczne! mega stylowe :)
    weszłam na stronę i mają sporo fajnych produktów np. podgrzewacz pod kubek w kształcie ciastka!

    OdpowiedzUsuń
  18. Patelnia z sercem pomysl swietny, chybya sama sobie taki prezent spraawie haha :D
    sensiblees.pl

    OdpowiedzUsuń
  19. Fartuszek skradł moje serce haha. Uroczy :) zapraszam https://alexisstylee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja planuje zrobić fotoksiazke ♡

    OdpowiedzUsuń
  21. Czym malujesz brwi ? Piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Zrobisz proszę post o kosmetykach którymi na codzień się malujesz ? Masz piękny makijaż i wiem, ze dużo osób zainteresowałby ten post ❤

    OdpowiedzUsuń
  23. nie podoba mi sie ten post, nic bym nie kupila ale i nic bym z tych rzeczy nie chciala dostac

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetny post :) Moim zdaniem znaleźć prezent dla kobiety jest o wiele łatwiej niż dla mężczyzny :) Bardzo fajna ta strona.

    Kiudlis.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. breloczki są świetne, mój mąż były wstanie chodzić z takim sersem w kieszeni :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Ja tam kupuje mu na każdą okazję płytę ulubionego zespołu tym sposobem ma już całkiem fajna kolekcje :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Hej :) Przejrzałam Twój blog i insta. Na język naniosły mi się pewne pytania. Schudłaś ze skalpelem Chodakowskiej. I tu mam dwa pytania:
    1.Czy za pomocą skalpelu wyrobiłaś tak świetne i pełne pośladki i wąską talię? Jeśli tak to które ćwiczenia z tego prawie godzinnego filmu są najważniejsze na te dwie części ciała.
    2. Na jakiś ćwiczeniach utrzymujesz efekt tych dwóch partii ciała?

    Jestem osoba szczupła i jedyne co to muszę nabrać 'masy' by wypełnić i ujędrnić ciało. Polecisz coś innego oprócz skalpela?

    OdpowiedzUsuń
  28. Ewelinko skąd Pomadka?? 😍😍 💋💋💄💄

    OdpowiedzUsuń
  29. Ta gwiazdka z nieba to jest poprostu strzal w 10 :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Pomysły fajne dla gimbuski...

    OdpowiedzUsuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.