czwartek, 29 grudnia 2016

Czerwone dodatki



No hej! Co tam, jak tam?! Piszcie jak po świętach!
Głównym elementem dzisiejszej stylizacji będzie kolor czerwony. Czapka była spontanicznym, bardzo szybkim zakupem przed świętami (zdjęcia także robione jeszcze w trakcie przygotowań do tych wyjątkowych dni). Skłamałabym, twierdząc, iż nie jest moją ulubioną! Ogólnie bardzo polubiłam czerwony kolor.. Jej kolorystycznym bliźniakiem są buty, które sprawiają że cała stylizacja nabiera charakteru. Coś w końcu innego niż czarne buty. Wiadomo- w połączeniu z czarnymi legginsami wydłużają nogi. Aczkolwiek uważam, iż czasem warto założyć coś innego, poeksperymentować ;-)

Chciałabym wiedzieć, co myślicie o trendzie futrzanych kamizelek, płaszczyków? Na pewno super sprawa dla zmarzluchów. Mi osobiście w pełni odpowiada! Uwielbiam futra, futerka, baranki i różne ciepłe rzeczy! Zimą bez nich ani rusz! Posiadacie w garderobie już swoje perełki? Czy jesteście w trakcie poszukiwań? ;-)

ps mam nadzieję, że zdążę złożyć Wam życzenia przed Nowym Rokiem!
Trzymajcie się.












SWETEREK- KISSINFASHION;
LEGGINSY- STYLEEV-SHOP;
BUTY- ZBYCH SHOES;
PŁASZCZ- SINSAY (podobny TU);
TOREBKA- COCOMODA;
CZAPKA- SINSAY (podobna TU);

39 komentarzy:

  1. Mega stylówka oby takich więcej i częściej!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja i w takim płaszczu bym zmarzłą ;) Cudnie wyglądasz <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Prześliczne zdjęcia, pięknie wygladasz :) Ta czerwona czapka jest super :D
    Pozdrawiam c; /~Kinga
    Zapraszamy na Rozdanie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. nie pomyślała bym o takim zestawieniu dodatków :) pięknie Ci w czerwieni ale już Ci to kiedyś pisałam :) Pozdrawiam!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Stylówka super jak zawsze :) Mam wrażenie, że nigdy nie jesteś "narysowana" w swoich outfitach, jesteś po prostu sobą :)
    Tak się tylko zastanawiam, że gdzieś już chyba widziałam ten pomysł z wystającą koszulką spod bluzy/swetra ;D

    encantadooo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Jeśli kogoś interesuje, to bardziej podobny płaszczyk do tego Eweliny znajdziecie w Reserved :) Materiał prawie identyczny i także na zamek :)

    encantadooo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Stylizacja dla mnie jak najbardziej na TAK. Fajnie cię tu widzieć. Mam nadzieję że od nowego roku będzie cię tu dużo więcej. Filmiki na YT super, przyjemny do oglądania czekam na kolejne. Tak trzymaj.

    OdpowiedzUsuń
  8. Niepotrzebnie farbowałaś włosy wyglądasz niekorzystnie jakioś ci nie pasuje tyle blondu w tamtych wygkadałaś o niebo lepiej

    OdpowiedzUsuń
  9. Slicznie wygladzasz !!! stylizacja mega bardzo podoba mi się płaszczyk sama nie dawno taki ogladalam ma pyatnie organizujesz może jakies postkania z obsrerwtorkami tak jak robi to maff czy jess bo naprawdę fajnie by było :* <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudowne połączenie ;)
    Uwielbiam Cię oglądać :))
    http://joannakocera.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Kocham czerwień w połączeniu z czernią! Świetnie wyglądasz kochana :* pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  12. Wyglądasz świetnie.


    Zapraszam w wolniej chwil na konkurs do mnie na bloga :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Mi osobiście się bardzo podobają takie futrzaki :)

    http://xpatrycja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. wyglądasz prześlicznie jak zawsze:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Fajnie wyglądasz w tym zestawie :) Ja też lubię futerka!
    Gingerheadlife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Buty są mega i zdjęcia też bardzo ładne :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Czerwone, albo inne barwne dodatki zimą to świetny pomysł :D Wszyscy noszą szare, czarne, więc jakikolwiek kolor się wybija ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. 6 i 8 zdjęcie od dołu - te fotki najbardziej mi sie podobają, ale ogólnie cały wpis jest fajny :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Super stylizacja :) czerwone dodatki tworzą świetny klimat całej stylizacji :) jak zwykle wyszłaś fantastycznie :) pozdrawiam :)
    aleksandrascigaj.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Piekna !! <3 ile masz wzrostu ?

    OdpowiedzUsuń
  21. Prześlicznie wyglądasz, pasuje Ci bardzo ten kolor <3

    http://stegofashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Cudownie wyglądasz! Szczęśliwego Nowego Roku Ewelinko :*

    OdpowiedzUsuń
  23. Jak zawsze świetne zdjęcia :) Czerwone dodatki świetnie się odbijają na tle przeważającej tutaj czerni :) Wszystkiego dobrego w tym nowym roku :)

    Kiudlis.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Bardzo ładnie ten zestaw się prezentuje. Czy te legginsy są wystarczająco ciepłe na chłodne dni, czy miałaś coś jeszcze pod spodem ubrane?

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetna stylizacja <3 Zapraszam do siebie :*

    OdpowiedzUsuń
  26. Śliczne zdjęcia! :) i pięknie Ci w czerwonym! :*

    http://lookslikemylifestyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Jak Cię uwielbiam tak mnie wkurzasz od wieczora 12 grudnia czekam na odpowiedź od Ciebie na meila albo jakiś ruch związany ze sweterkiem a to była ostatnia sztuka mam nadzieję ze wkoncu odczytasz mały spam w skrzynce bo to jest przegiecie...

    OdpowiedzUsuń
  28. Cudnie jak zawsze! ^^ Jesteś moją ulubioną blogerką ♡ Każdy inny blog nudził mi się po paru tygodniach xD Za to ciebie oserwuje na instagramie, czytam wpisy na blogu i codziennie oglądam snapa, od nie pamiętam kiedy! Oby tak dalej! ♡♡♡

    OdpowiedzUsuń
  29. Jeśli chodzi o futerka - jestem za, o ile nie są one naturalne. Jak wszystko - ten trend powinien mieć swoje granice :)
    MAKE-IT-TO-THE-TOP.BLOGSPOT.CO.UK

    OdpowiedzUsuń
  30. Cudna!!!

    podkowaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Świetna stylizacja :) Bardzo podoba mi się Twój blog dlatego często tu zaglądam :)) Jesteś świetną blogerką i mega sympatyczną osóbką :)

    Zapraszam również na mojego bloga - jego początki :) Chętnie przeczytam opinię lub cenną uwagę :)

    http://magdanlene.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. Nagrywaj więcej na yt !! nagraj swoja hair routine <3 !

    OdpowiedzUsuń
  33. nagraj na yt jak kręcisz loki i jak dbasz o wlosy !! <3 HAIR ROUTINE <3 <3 <3

    OdpowiedzUsuń
  34. nagrywaj więcej filmow może night routine czy cos takiego :*

    OdpowiedzUsuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.