środa, 9 września 2015

OOTD coral & grey + projekt JESIEŃ!

Cześć! Jak tam Wasze samopoczucie?! :-) Ja przygotowałam dla Was wraz z CupoNation akcję jesienną, w której do wygrania będzie kupon na zakupy w Zalando na 400zł! 
Miałam przyjemność przygotować propozycję must have, znajdziecie w nim 3 TOP produkty dzięki którym moja szafa na jesień ma podstawy do dalszych zakupów! :-) Jesteście ciekawi co to jest? Zapraszam TUTAJ. A już niedługo będziecie mogli zobaczyć moją pełną listę must have na jesień, jak tylko przygotuję wraz z linkami, dam Wam znać! 
Co jeszcze chciałabym Wam przekazać? A to, iż przy wybieraniu 3 produktów, miałam okazję skorzystać ze zniżek, których będziecie mogli użyć w linku który podałam wyżej.
Udział w konkursie możecie wziąć klikając w link z moimi 3 TOP na jesień po czym zjechać w dół i pokierować się myszką na "WYGRAJ BON DO ZALANDO"
Zwycięzcę wybieram ja! Także powodzenia Kochane! :)

Ale to nie wszystko, mam dla Was również outfit na ciepłe jesienne dni. Oversizowe sweterki to hit jesieni, zresztą nie tylko w tym roku :) Każdy chyba lubi opatulić się w ciepły sweterek ciesząc się ostatnimi ciepłymi promykami słońca...? Tak trochę w innym klimacie niż poprzednia stylówka.. :) Jest kolorowo, kwiaty w tle dodały uroku i czuć jeszcze ciut ten klimat lata.
Połączenie szarego kombinezonu z białymi trampkami, szara torebka pod kolor wdzianka... niezbyt nudno? Owszem, całosć uzupełnia koralowy piękny sweterek. I to on w sumie gra tutaj taką główną rolę, sprawia że w zestawie jest to coś, a kolory fajnie się łączą. Mam nadzieję, że pojawi się kilka dni, w których będę mogła wyskoczyć tak właśnie ubrana.

Post przygotowałam dla Was w nocy, a wiadomo kto siedzi w nocy to kryje się za tym jakaś głębsza rozkmina... Jednak nie pozwolę sobie tym razem na dłuższe monologi, pozostawię to do kolejnego wpisu, który chcę by był takim sentymentalny, uczciowy i przepełniony po prostu w 100% mną , moją osobowością a nie tylko tym jak się ubieram. Postaram się przygotować coś do końca września, tak na zakończenie lata....? ;-) A możecie macie jeszcze jakieś pomysły Wy na ciekawy "inny od wszystkiego" post?

Buziaki!























KOMBINEZON- ROMWE;
TOREBKA- STILE CHIC;
SWETEREK- COCOMODA;
ZEGAREK- GUESS (KLIK
BUTY- CONVERSE (KLIK);
KOLCZYKI- SOTHO;

54 komentarze:

  1. Sliczny ten kombinezon , ten kolor sweterka rowniez. Wogole bardzo fajna stylizacja. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mega mega stylizacja, ta narzutka jest boska ♥ chcę taką! hehe buziole lala :*

    monicabelle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. to wasze auto tam w tle:)?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to parking dla Wszystkich więc różne auta tu parkują :D

      Usuń
  4. Co za piękny sweterek kocham takie ;)Są takie miłe w dotyku -milusie a Ty wspaniale wyglądasz! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Świetny masz gust i fajnie łączysz kolory ,całość wygląda spójnie :) czytam twojego bloga już jakiś czas:) pozdrawiam cieplutko ciebie i twojego synka:)

      Usuń
    2. Mam podobne ciuszki do twoich. Sweter jak i kombinezon i torebka :)

      Usuń
  5. Witaj, sledze od dluzszego czasu i musze przyznac ze masz bardzo fajne stylówki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękny kolor ma ten sweterek

    OdpowiedzUsuń
  7. Jejku jak spojrzałam na zdjęcia to aż mi się zimno zrobiło :D Fajną rolę odgrywa ten sweterek, bardzo mi się podoba ten outfit na ciepłe jesienne dni :)

    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  8. Wyjątkowo piękny klimat mają te zdjęcia :) świetny sweterek !

    OdpowiedzUsuń
  9. Jak zwykle świetniue, sweterek mnie zachwycił :)
    Pozdrawiam serdecznie, Mój blog/ KLIK :))

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne zdjecia <3! Biorę udział!

    Zapraszam <3 http://maalinafashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Propozycje na półmetek, studniówkę prosimy!!:*

    OdpowiedzUsuń
  12. Super stylizacja. Kocham taki dobór kolorów :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo fajna i luźna stylizacja ! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Kochana świetny post, a kombinezon i sweterek super do siebie pasują. Czy mogłabym Cię spytać o skalpela... chodzi mi o mięśnie brzucha, bo strasznie bolą mnie plecy po ćwiczeniach tych końcowych na filmiku. I jeszcze o uda czy też zaczynały pojawiać Ci się na udach takie wybrzuszenia na bokach na początku czy później się zaokragla... dziękujęi pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  15. Kochana świetny post, a kombinezon i sweterek super do siebie pasują. Czy mogłabym Cię spytać o skalpela... chodzi mi o mięśnie brzucha, bo strasznie bolą mnie plecy po ćwiczeniach tych końcowych na filmiku. I jeszcze o uda czy też zaczynały pojawiać Ci się na udach takie wybrzuszenia na bokach na początku czy później się zaokragla... dziękujęi pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj, jeśli chodzi o plecy, pewnie boli Cię tu część szyi ? przy ćwiczeniach na brzuch mam rozumieć? Jeśli dopiero zaczynasz to nie martw się, mięśnie na brzuchu Ci się dopiero rozwijają i obciążasz za mocno kręgosłup, ja miałam przez jakiś czas to samo bo mięśni na brzuszku zero a czymś trzeba było unosić tę głowę do góry :) a uda ? bardziej mi się wysmukliły niż "zaokrągliły" dopiero po mel b czy gacka nogi i posladki umięśniłam nogi :)

      Usuń
    2. Ale się cieszę, że mi odpisałaś! Śledzę Cię od tamtego roku. Bardzo fajne posciki i stylizacje ☺ ciężko było mi się zmotywować do ćwiczeń, ale wiedziałam że patrząc na Ciebie nie uzyskam takiej figury jak Ty ☺ więc bardzo mnie zmotywowalas i w końcu ruszyłam dupkę i jestem z siebie dumna! Dziękuję Ci buziaki ☺

      Usuń
  16. Piękny kolor sweterka, uwielbiam takie odcienie !

    OdpowiedzUsuń
  17. OMFGGGGGGGGGGGGGGGG EWEEEEEEEEE, YOU'RE A GODDESSSSS, SIMPLY WONDERFUL IN CORAL AND GREY STYLE, THAT GREY COMBO WITH SHIRT AND SHORTS ARE AWESOME AND YOU'RE PRETTY SEXY WEARING IT WITH THAT CORAL CLUTCH AND NO SOCKS CONVERSES, YOU'RE A MUST DARLING, SO PRETTY, OH WOOOOOOOOW, I LOOOOOOOOOOVE IIIIIIIIIIIIIIIIIIIT, I AM GOOONNAAAAAAAAAAAAAA EXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXPLOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOODEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  18. Tak z ciekawości jeśli można, czy masz stanik na tych zdjęciach bo tu go widać: http://4.bp.blogspot.com/-aeKw9Z41ZKg/Ve9d255QKbI/AAAAAAAAjXs/6xRcEaBc2U0/s1600/4.JPG , a tu już nie: http://4.bp.blogspot.com/-FeWZtS2PUBY/Ve9dq7AYY6I/AAAAAAAAjVg/4QTQaVN6uGs/s1600/1.JPG .
    A i stylizacja fajna, ale u mnie już niestety zimno :( (mazowieckie)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. do zdjęciach od boku by pokazać wycięcie po prostu go odpinałam :) szkoda, że zapomniałam zalożyć biały bralet, który idealnie by tu pasował jako bielizna :)

      Usuń
  19. ja chetnie zobaczylabym post o Twoich ulubionych ciuszkach :) takie Twoje TOP10 w szafie
    albo 5in1 czyli jeden ciuszek na kilka sposobow :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Genialny Sweter ! zakochałam się w nim ! :) gdyby był gruubszy spełniłabym swoje jedno z trzech must have na jesień ! :) choć nie ten kolor co szukam, równie piękny ! :)
    Mega stylizacja :)
    Pozdrawiam,
    Szymkiewicz Dorota

    OdpowiedzUsuń
  21. BARDZO FAJNE POŁĄCZENIE. SUPER LOOK.
    PODOBA MI SIĘ I TA KOLORYSTYKA

    OdpowiedzUsuń
  22. Super zdjęcia ♥
    Proszę o poklikanie w linki w tym poście, to bardzo ważne dla mnie ♥
    http://ysiakova.blogspot.com/2015/09/wspopraca-z-cndirect.html

    OdpowiedzUsuń
  23. Piękna ! Zachwycam się Tobą :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Cudny sweterek sama bym taki przygarnęła ! Świetnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Śliczny sweterek, już się nie mogę doczekać tego następnego, trochę innego wpisu :)
    via-martyna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Ewelina zapraszam cię do wzięcia udziału ,nagroda to wycieczka do turcji. https://m.facebook.com/home.php?refsrc=http%3A%2F%2Fwww.google.pl%2Fsearch&refid=8&_rdr#!/MissClubPoland

    OdpowiedzUsuń
  27. do konkursu na pewno sie zglosze :) Stylizacja śliczna, ale bardziej na końcówkę lata bo jesienią mogłoby byc już zimno.

    OdpowiedzUsuń
  28. Tylko torebka mi się nie podoba, strasznie badziewna ;))

    OdpowiedzUsuń
  29. świetny sweterek! cudowny kolor po prostu!
    zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń
  30. Piękna jesteś, super stylizację. Od nie dawna przeglądam Twój blog i już stwierdzam że jest meeeega <3 Dodałaś mi również zachęty do ćwiczeń bo mimo zgubienia 20 kg po ciąży i wagi 47 kg brzuszek muszę wyćwiczyć :D Dzięki :*

    OdpowiedzUsuń
  31. W co byś się nie ubrała - zawsze wyglądasz pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Super to połączenie kombinezonu ze długim sweterkiem, więc jednak istnieje jakiś sposób na przetrzymanie lata na dłużej i połączenie letnich ciuchów z jesiennymi! :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Jeju, jaki śliczny outfit!! Ewelka jesteś takaa piękna! I prze§liczny kombinezon! ;)💓

    OdpowiedzUsuń
  34. super ten sweterek ,cudowny kolor :)

    http://natuuuu-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  35. Dlaczego nagrywasz tak mało snapów? Kiedy po odpowiadasz na snapie? Pozdrawiam :* ♡

    OdpowiedzUsuń
  36. jak nazywa sie farba ktora malowalas szafe...? plis odp

    OdpowiedzUsuń
  37. czym masz tutaj pomalowane brwi ?? podaj marke co to jest jesli mzoesz :) sciskam mocno i caluje ;)

    OdpowiedzUsuń
  38. kiedy następny haul jesteś piękna i ucałuj Brajanka♥

    OdpowiedzUsuń
  39. Jestes tak piekna ze nie moge sie napatrzec. Wygladasz jednoczesnie dziewczeco i megakobieco.
    Stylizacja generalnie na plus jednak dalabym jakis skromniejszy zegarek albo calkiem go "wyrzucila" bo troszke tu wszystkiego za duzo, poza tym super :) Dobre, ostre zdjecia a najlepsze z nich moim zdaniem to 6., 9. i 10, no wprost nie moge oderwac oczu! Trzeba przyznac ze sie ladnie napracujesz robiac te sesje ale warto :-*

    OdpowiedzUsuń
  40. Why don't wear ankle strap pointed shoes ? your legs are so beautiful and these differents baskets in every session are so sad. You're so cute.

    OdpowiedzUsuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.