poniedziałek, 31 sierpnia 2015

KHAKI & WHITE

Kolor khaki... nigdy nie byłam zwolenniczką tego koloru. Ale kiedy zaczęło pojawiać się coraz więcej ciuchów w tym kolorze, nie tylko nudnych parek, które górowały w sezonie zimowym. 
Przełamałam się, założyłam (najpierw była to sukienka) i stwierdziłam że to mój kolor. Czuję się w nim świetnie! Można łączyć go na wiele sposobów i na pewno nie raz zobaczycie go jeszcze u mnie. 
Sprawdza się z bielą, czernią, szarością, czerwienią jak i innymi kolorami. Idealnie też współgra z frędzlami, brązem - ogólnie stylem boho, folk.

Co Wam dzisiaj pokażę? Luźną stylizację na ciepłe dni. Bluzka z przodu wydaję się być zwyklakiem, jednak tył mówi co innego. Uwielbiam takie napisy w stylu college na bluzkach, kurtkach itp. Mają w sobie to coś :) Miałam rozkminę co do butów- chciałam wybrać czerwone trampki i nadać stylizacji sportowego akcentu.. Ale ostatecznie zdecydowałam się na proste sandałki- kolor nude optycznie wydłuża nogi. Jeśli chodzi o ćwieki- sama je przykleiłam. Były dla mnie zbyt proste, choć czasami prostota jest w sumie najlepszym wyjściem :) Lecz nie byłabym sobą, gdybym nie dołożyła swoich pięciu groszy. 
Życzę Wam udanego tygodnia! :-*
Post miał pojawić się rano, jednak czas mi na to nie pozwolił. Ściskam mocno, buziaki!

ps. Paczki spakowane, jutro lecę na pocztę, chyba będę musiała wziąć ze sobą wygodny fotel!! :D 





Dziękuję jednej z Was za wyjątkowy prezent w formie bransoletki którą mam na zdjęciach oraz słonika na szczęście w liście! <3 jeśli to czytasz, zgłoś się do mnie na maila, chciałabym Ci odpisać i odesłać list, ale kopertę przesiałam i nie mam adresu :( Byłabym wdzięczna! :*




Naszyjnik: BIŻU BIŻU














BLUZKA- SOWA STORE;
SPODENKI- MOSQUITO;
SANDAŁKI- KLIK (podobne TUTAJ)
TOREBKA- MANGO (podobna TUTAJ);
ZEGAREK- GUESS;

Nowy filmik na kanale....


Jakie mają się jeszcze pojawić ? Proponujcie! ;-)

92 komentarze:

  1. ślicznie wyglądasz Ewelinko . :* kocham Cię <3
    zapraszam do siebie : malibuustyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ślicznie wyglądasz !;)
    http://krze20.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Super stylizacja,te spodenki są świetne, muszę poszukać podobnych. A kolor khaki, super , że się do niego przekonałaś, bardzo ładnie w nim wyglądasz Ewelinka. ;)
    http://whisperyourlove.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Czy pojawi się jakieś must have na jesień?

    OdpowiedzUsuń
  5. Trampki chyba byłyby lepsze , ale i tak super ;))

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie potrzebnie go unikałaś bo wyglądasz FENOMENALNIE!

    OdpowiedzUsuń
  7. skąd ten cudny naszyjnik?

    OdpowiedzUsuń
  8. szkoda, że juz niestety nie bedziemy smigac w tak dobrych stylówkach bo od srody zimno :(

    OdpowiedzUsuń
  9. jaki produkt masz na ustach? Cudownie to wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. lakier do ust z biedronki :) numerka nie znam, ale były dostępne tylko nude, róż i właśnie pomarańcz/czerwień :)

      Usuń
    2. Jak się dokładnie nazywa, to Be Beauty, czy Bell? Bardzo ładnie wygląda na ustach, świetne połączenie kolorystyczne! :)

      Usuń
  10. Nagraj wakacyjna poranna rutyna

    OdpowiedzUsuń
  11. Mega stylówka lalu ♥

    monicabelle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo fajny post :) czy jest mozliwosc jezeli kupilabym te sandalki zeby Ci wyslac zebys mi tez przyczepila takie cwieki ? :) z cwiekami jednak sie lepiej prezentuja :p

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo ładnie wyglądasz. :)
    Również nie potrafiłam przekonać się do tego koloru za to teraz czuję się w nim wyśmienicie. :)


    http://evelinololove.blogspot.com/2015/08/firma-dresslink-godna-polecenia.html

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękna i zadbana mama z Ciebie :) można? Można !! Jesteś przykładem tego :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ślicznie wyglądasz! :)
    http://asiablogmylife.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. bardzo fajny zestaw! byłoby jeszcze fajniej gdyby nie napis z tyłu, ale i taka mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wg mnie na przodzie byłoby wtedy tego za dużo :)

      Usuń
  17. Ach! Kocham wręcz wszelkie napisy na plecach :)

    www.xavilove.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Odruchowo tak ukladasz (sciskasz ramiona) zeby cycki wydawaly sie wieksze na filmiku. Na insta w bialym kompleciku bylas prawie plaska. Dziwne, bo mowisz ze nie nosisz push-upów xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. i po co sobie wkręcać że się ściśkam, Bóg wie co robie? Niestety Ty musisz wypychać, to już nie mój problem.

      Usuń
    2. hahahhhaha sikam:D Ewelina podnosi rece do gory, suszy czesze wlosy, zamiast skupiac sie na czesaniu skupia sie na sciskaniu rekami cycek? nawet podczas podnoszenia rak do gory? hahahah zazdrosc nie zna granic

      Usuń
  19. Wygladasz bosko, slicznie i ....<3

    OdpowiedzUsuń
  20. jak dla mnie te spodenki są za krótkie - szczególnie z tyłu :P reszta super, chociaż faktycznie czerwone trampki byłyby tu lepsze :P czekamy na jesienne stylówki! pozdrawiam! :*

    OdpowiedzUsuń
  21. pięknie wyglądasz :) idelany look na takie upały!

    OdpowiedzUsuń
  22. Ewela, świetny post, mega stylizacja- nic dodać nic ująć:) Rób to co kochasz, a zajdziesz daleko! buźka

    OdpowiedzUsuń
  23. Ewelinko, skąd ten delikatny naszyjnik i kolczaki? Zachwycające!

    OdpowiedzUsuń
  24. Obejrzalam Twoj filmik.... masakra jakas. Boze. Ty widzisz swoja mine? Masz taki absolutnie dziwkarski dziobek, ze az boli... to wyglada strasznie. Naprawde strasznie. Nie mowiac o tym, ze zarowno na filmie jk i na zdjeciach masz absolutnie przerysowane brwi i te okropne sztuczne rzesy. Po co Ci one ? Po co ? Tak samo te straszne wllosy doczepiane.. jestes tak sliczna dziewczyna i naprawde NATURALNIE piekna, po co sie oszpecasz?ja gdybym byla Twoim chlopakiem to bym sie bala.do.Ciwbie dotknac bo balabym sie ze Twojw wlosy zostana mi w reku albo tapeta .. bo moze i nie masz az tyle makijazu jak sie zarzekasz ciagle i sie denerwujesz o to twierdzenie, ale uqierz, wygladasz mega sztucznie. Chyba dbasz o siebie az za barfzo. No i radze tez przemyslec stylizacje ktore nosisz, bo zeby viagle odslaniac biust albo tylek ? Masakra... Ty masz 20 lat a ja w pierwszej chwili myslalam ze masz okolo 35. A to chyba duza roznica... Ewelinko nie mowie tego z zawisci tylko to z mojej strony konstruktywna krytyka. Denerwujesz se jak ktos Cie nazywa kobieta lwkkich obyczajow ale sama sie o to prpsisz tym makijazem i ubraniami... nawet na tym filmiku wystapilas w staniku czy bluzce, nie wazne ale zle to wyglada. Owszem, masz przepiekne cialo ale nie trzeba swiecic golizna zeby wygladac sexy. Uwierz...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. konstruktywna krytyka... eh :)
      35 lat- gdzie panie w sklepach proszę mnie o dowód, zawsze mam radochę czytając takie komentarze :)
      Widocznie nie mam nawalone tej tapety, skoro mój chłopak nie boi się mnie dotykać , a gdy bawię się z synkiem to o dziwo tapeta mi nie odpada, wow :) musi dobrze się trzymać, wiesz kropelka działa cuda :):)
      A ubieram się jak chcę i przecież nikt mi nie będzie mówił że mam zasłonić biust. Mam to pokazuje, ale to jest takie straszne, bo przecież wywalam całe cycki na wierzch wraz z sutkami... :) Tylek też non stop w stringach na zdjęciach, nic tylko udać się do CKM'U haha :) uwierz, że takie komentarze nie są na miejscu, okej wyrażanie opini blablabla rozumiem :) ale to tylko konstruktywna krytyka.. :D miłego dnia :)

      Usuń
    2. ps. skoro to tylko takie twoje zdanie, gdzie nie masz na myśli złośliwości to po co jeszcze odpisujesz na mój komentarz i się burzysz wielce?
      Mój blog, udostępniam co mi pasuje i nie mam zamiaru robić tu spamu bo "założyłam krótkie spodenki i jestem sztuczną kur*ą" no sorry miejmy do siebie szacunek.
      i nie, nie lubię jak ktoś oblewa mnie WAZELINKĄ, a krytyka jest dla mnie czymś najgorszym. Mam do siebie dystans, śmieje się z hejtów, widocznie boli cię to, że i twoje słowa mnie nie ruszają. A twoj komentarz jest mocno przesadzony, bo chyba nie widziałaś sztucznych lasek świecących golizną. stad stwierdzam ze jednak cos cie boli, skoro piszesz takie glupoty...

      Usuń
    3. Piszesz Ewelinie że ma dziwkarski dziubek a na końcu nazywasz to konstruktywną krytyką haha.To się nazywa zazdrość

      Usuń
  25. W dupach wam się ludzie przewraca, już nie mogę tego czytać! z jednej strony dobrze , że to publikujesz, odpisujesz bo nie pokazujesz że dajesz sobie w kasze napluć ale z drugiej strony wkurza mnie czytanie tych głupot aż cisnienie mi się podnosi!!!! boze ludzie ogarnijcie sie! Ale golizna, naprawde cos strasznego! sa wakacje, jest cieplo, jakby chodzila w golfie bylyby zazdrosne lalunie cicho?! az tak wam gul skacze ze Ewelina eksponuje swoje wdzieki? i co, robi to ze smakiem, bo ja nie widze nic wulgarnego. sledze cie od ponad 3 lat i jestes najlepsza, nigdy sie nie zmieniaj a te wszystkie hejty traktuj jak do tej pory- smiej sie z nich! kibicuje Ci prawie od samego poczatku! :*:*:*
    ps. laska wyzej- konstruktywna krytyka...? raczej czepianie sie i zlosliwe pieprzenie "ja gdybym byla Twoim chlopakiem to bym sie bala.do.Ciwbie dotknac bo balabym sie ze Twojw wlosy zostana mi w reku albo tapeta" to jest opinia o kims? moglas pozostawic to dla siebie zawistna nie powiem co... pozdro Ewelka!

    OdpowiedzUsuń
  26. kochana jestem ciekawa czy spotkalo cie pociążowe wypadanie włosów i jak sobie z nim poradzilas??:P

    OdpowiedzUsuń
  27. Przepięknie wyglądasz!!! W tym kolorku rzeczywiście Ci do twarzy!! Np i stylizacja bajeczna. 😊😃<3😚 Pozdrawiam, ślicznotko! 💋

    OdpowiedzUsuń
  28. Śliczny zestaw! ♥
    Nie przejmuj się tymi zazdorśnicami, piszą głupoty..
    Pozdrawiam cieplutko :*
    http://ysiakova.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. Piękna stylizacja:) Czy zrobisz jeszcze jakieś stylówy do szkoły? Na przykład stylizacje na cały tydzień w szkole? :)) Byłoby świetnie! :)
    Buźka, Kinga ;*

    OdpowiedzUsuń
  30. Super stylizacja! ja też kiedyś nie przepadałam za kolorem khaki, ale teraz mam kilka takich rzeczy i bardzo mi się podobają :) fajnie, że dostałaś od kogoś taki prezent, cudowny gest :D
    via-martyna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Ewelka obserwuje Cie juz dosc dlugo i stwierdzam ze jestes niesamowita, ciepla dziewczyna :) jestes w moim wieku, ale jak patrze na siebie i na Ciebie to oooo boze jak dzieciak wygladam :D podziwiam Cie za wszystko. Jestes mloda mamu

    OdpowiedzUsuń
  32. Ewelka obserwuje Cie juz dosc dlugo i stwierdzam ze jestes niesamowita, ciepla dziewczyna :) jestes w moim wieku, ale jak patrze na siebie i na Ciebie to oooo boze jak dzieciak wygladam :D podziwiam Cie za wszystko. Jestes mloda mamuska, wspaniala dziewczyna i swietna blogerka :) wielki szacunek za wszystko co do tej pory zrobilas tylko i wylacznie ciezka praca :) pozdrowiania z naszych cudownych Bieszczad <3

    OdpowiedzUsuń
  33. Część :) świetnie prezentuje się na tobie każda twoja stylizacja :) W tej twoje sandałki wymagają , faktycznie ćwieki oddają modnego wyglądu . Uwielbiam jak prezentujesz stylizacje z spodniczkami , więc pokaż coś na początek jesiennych dni ze spódniczką :) serdecznie cię pozdrawiam Dominika . :)
    ps. Nie przejmuj się takimi krytycznimi komentarzamy , jesteś śliczna i masz fajne ciało i masz prawo do pokazywania swoich pomysłowych stylizacji na swoim blogu ... :)

    OdpowiedzUsuń
  34. świetna bluzka, świetny post ; )

    OdpowiedzUsuń
  35. Jesteś bardzo ładna to fakt, ale... Przeglądnęłam ostatnio blog Deynn i od razu uderzyło mnie niesamowite podobieństwo w stylizacjach (niektóre wręcz kopie). I ta róża na ramieniu... Trochę to słabe, że tak wszystko zgapiasz. Pomyśl nad własnym stylem. Pisałaś, że kiedyś się nią inspirowałaś, ale moim zdaniem trochę nawet za bardzo. A tych co nie dowierzają odsyłam na blog Deynn, same porównajcie zamiast .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Po co na blog Deynn skoro ona tam nic nie dodaje? Nawet jeśli Ewelina troche ja kopiowała, to jest o wiele lepsza od niej, jest ciągle z nami, a Deynn? Olała bloga i jest tylko jej maszynka do zarabiania hajsu.. fejm urósł i koniec jej stylówek na bloga. Ewelina buziaki!! :*

      Usuń
  36. świetna bluza, podoba mi się :)

    http://natuuuu-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  37. śliczna dziewczyna. jezeli inni twierdzą inaczej to tylko z zazdrości. ewelinka niby 35 lat hehe młodziutka buzia delikatne rysy. jesteś cudowna. na dodatek bardzo zgrabna. tylko pozazdrościć. uwielbiam ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Ewelina nie przejmuj sie!!!! Super post!!!
    zapraszam do mnie na post o rozjasnianiu wlosow z olaplex :))

    http://angelinamadelina.blogspot.co.uk/2015/09/rozjasnienie-wlosow-z-olaplex.html

    OdpowiedzUsuń
  39. Ślicznie wyglądasz :)
    klaudiawmoimswiecie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  40. Super post:-Dja tam żadnej golizny nie widze fajny zestaw na ciepłe dni,w takie upały nikt nie chodzi w swetrach itd więc o co jest problem.Nie rozumiem takiego czepiania się bo konstruktywną krytyką tego nazwać nie można

    OdpowiedzUsuń
  41. Mogłabyś nakręcić filmik jak robisz make-up bardzo ładnie wygląda

    OdpowiedzUsuń
  42. Jakim programem przerabiasz zdjęcia?

    OdpowiedzUsuń
  43. Hej ;)
    Nie złość się za pytanie, nie mam nic złego na myśli :)
    Prowadzisz jakąś dobrze prosperująca firmę, że stac Cie na wychowanie dziecka i dbanie o siebie ( nie odmawianie sobie nowych ciuchów itd) ? Czy to kwestia pomocy najblizszych?

    OdpowiedzUsuń
  44. bez urazy, ale dla mnie jesteś pustą lalą, która patrzy tylko się wystroić. Sama jestem mamą i dbam o siebie, ale widzę, że internet to całe Twoje życie. Szkoda mi Twojego dziecka. . . a ten filmik pokazuje jak nawet nie potrafisz się wypowiedzieć, że brakuje Ci słów, może lepiej poczytać książki niż siedzieć na blogu . .

    OdpowiedzUsuń
  45. Super stylówka bardzo w moim stylu :) pozdrawiam Cie :) twoja czytelniczka od samego poczatku :)

    Zapraszam Cie na mojego bloga dodalam nowy post moze zainspirujesz sie kolejnym makijazem :) buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  46. KONKURS na blogu! Wygrywając wybieracie jedną rzecz z czterech przedstawionych. Konkurs trwa od 2 września do 11 września.
    Zapraszam
    http://monicabelle.blogspot.com/2015/09/konkurs-dresslinkcom.html

    OdpowiedzUsuń
  47. Świetne zdjęcia! :)

    http://uroodowe.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  48. Ewelinko wiem , że miałas pewnie mnóstwo takich pytań ale możesz powiedzieć co ćwiczyłaś , żeby dojść do tak płaskiego brzuszka i jakich kosmetyków używasz do pielęgnacji włosów czy dają rade z góry dziękuje :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ewelinko odpowiesz mi ?

      Usuń
    2. Wszystkie odpowiedzi na pytania znajdziesz wpisując w google: STYLEEV SKALPEL i STYLEEV WŁOSY :) nie bez przyczyny pisałam takie posty na ten temat ":)

      Usuń
  49. Okulary <3 skąd??

    OdpowiedzUsuń
  50. znasz jakiś sposób na to by mieć figure taka jak ty chodzi mi o twoje ćwiczenia i coś możesz polecicć na rozstępy?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. odpowiesz?

      Usuń
    2. na rozstępy nie ma złotego środka, to blizny.
      A jeśli chodzi o ćwiczenia, wpisz w google- SKALPEL STYLEEV , wszystko Ci wyskoczy :)

      Usuń
  51. Twoje włosy są cudowne <3

    Zapraszamy :)--> Klik

    OdpowiedzUsuń
  52. uwielbiam kolor Khaki! :3
    http://just-someone-else.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  53. Piękny zestaw ! <3
    Kiedy będzie kolejny haul?

    OdpowiedzUsuń
  54. Pięęęęęęęęęęęknie!!! :D

    OdpowiedzUsuń
  55. Śliczna jest ta bluzeczka *.* Jej kolor też jest cudowny.
    Kurcze tylko jak dla mnie troszkę za droga, ale wiadomo, że to już nie od Ciebie zależne :P

    Ps. Zapraszam na mojego blogaska o wszystkim i niczym :D
    http://bandzix.blogspot.com/#_=_

    OdpowiedzUsuń
  56. Kochana te koncówki ombre to jaka farba? :)

    OdpowiedzUsuń
  57. Mnie tam się ten blog podoba coraz mniej. Niestety ostatnio niemal wszystkie stylówki mają za zadanie jedynie nie zasłaniać tego wątpliwej jakości i urody tatuażu na ramieniu... :/ Żadnych ciekawych połączeń, no dobrze - raz na ileś się jeszcze coś trafi. Zaczyna wiać nudą a próbując na siłę eksponować ten tatuaż, jeszcze łatwiej sprawiasz wrażenie, że tak naprawdę niewiele innego możesz zaoferować. Niedługo będą już same bluzki z odkrytym ramieniem... Szkoda, że idziesz w banały, bo kiedyś to był naprawdę dobrze zapowiadający się blog. Przy odrobinie pracy mógł być świetny. Pozdrawiam i przemyśl to, chyba że traktujesz serio jedynie wpisy z cyklu "wszystko super! (i pod spodem reklama innego bloga)".

    OdpowiedzUsuń
  58. kolory idealne dla Ciebie <3
    Świetne zgranie :)
    Zapraszam na mój pierwszy post wraz z stylizacją :)
    http://natalistylee-s.blogspot.co.uk/2015/09/run-dmc-jeans.html#more

    OdpowiedzUsuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.