środa, 29 lipca 2015

CZARNA DRESOWA

Te zdjecia dosc dlugo lezaly na laptopie, byly robione poczatkiem lipca. Pozna pora, okolo godziny 20-21. Niestety nie udalo mi sie ich zrobic wczesniej, pamietam jak wracalam zla, ze wzgledu na slabe swiatlo. Stwierdzilam ze poprawie te sesje, jednak braklo czasu... zdrowia i pogody. Przedwczoraj gdy bylam w pelni przygotowana na zdjecia lunelo deszczem. Coz, tak bywa. Dlatego dzis publikuje ten post. Stwierdzilam ze zdjecia nie sa BARDZO tragiczne, to nic ze ciut za ciemne. Wazne ze widac stylizacje. W innej wersji proponuje superstary i krecone wlosy :)
Paski wystajace na przodzie na dekolcie to nie efekt sukienki, a efektowny biustonosz :-) 

Chcialam pokazac sukienke w pelnej okazalosci, niestety swiatlo uniemozliwilo mi to, poniewaz czarny kolor trudno sfotografowac samej :) Stylowka streetwearowa, luzna. Bardzo wygodna, na chlodne letnie dni, mysle ze na jesien czy wiosne tez bylaby okej :) Polaczenie moich ulubionych kolorow w ostatnim czasie- biel, czern oraz melanz. Czerwony kolor na ustach dodaje wyrazu calej stylizacji. Mam nadzieje ze od jutra pogoda bedzie udana i kiedy calkowicie moje samopoczucie okaze sie na plus- rusze z postami. Ostatnio Was zaniedbalam dlatego czas to zmienic :-)
Wysylam buziaki i udanego tygodnia! ;-*
















SUKIENKA- FASHIONATA;
PARKA- SIGNIFIC;
CZAPKA- MAGIAZAKUPOW;
BIUSTONOSZ- MARLETTO LINGERIE;




68 komentarzy:

  1. świetna stylizacja ;) a ta sukienka piękna ;)


    domciiak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny luźny zestaw :) Pięknie wyglądasz na zdjęciach :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przestan sobie robic opalenizne na photoshopie bo sztucznie wyglada a po drugie jestes czerwona jak papryka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem od kiedy mozna sie opalac w photoshopie, ale okej. Jest lato, dziwnie by to wygladalo gdybym byla opalona zima. hehe ;-)) A jesli jestem czerwona jak papryka to poogladaj post na laptopie/komputerze. Telefon podsyca kolory.

      Usuń
    2. Czy na laptopie czy na telefonie wyglada tak samo czyli SZTUCZNIE !! Przesadzasz z przerabianiem. Zgadzam sie. A cycki masz prawie na szyi tak je wypychasz ;)

      Usuń
    3. Ewelina nie unoś się tak, ja również oglądam Twoje zdjęcia na laptopie i muszę przyznać koleżance/koledze wyżej, że strasznie czerwona jesteś :)

      Usuń
    4. hehe nie unosze sie :) odrozniasz normalna odpowiedz od chamstwa ? ;-) no wiec chyba nie. Co do anonima jeszcze wyzej- przykro mi, ze ty musisz to robic, lecz nie kazdy ma taki problem :)

      Usuń
    5. Jezuu... Jakbym ja siedziała trzy godziny na słońcu to też bym tak wyglądała. Każdy ma prawo się opalić., nie wiem czego się czepiacie.

      Usuń
    6. drogi anonimie, a nie przyszło Ci do twojej główki, że ona siedząc tyle czasu nad wodą po prostu jest już opalona, może wystraczy pomyśleć, to naprawdę nie boli :) A ma na tyle fajne i duze cycki, że nie musi ich wypychać, coż za myślenie - rodem z gimnazjum. Współczuje Ci Ewelka, ale niektórzy nie pogodza się chyba z tym, że ktoś inny wygląda po prostu dobrze i ładnie, bo lepiej siedzieć w necie i obrażać niż wziąć się za siebie :) buziaki Ewela :*

      Usuń
    7. Ewelina przestań się tłumaczyć bo to nie ma sensu ciągle tym hejtom odpowiadać :3 Jest okej a tylko zazdrośnicy się czepiają :3 Pozdrawiam ! :3

      Usuń
    8. Nie no ludzie golym okiem widac ze to nie jest opalenizna.. sama ewelina przyznala ze bylo ciemne swiatlo, dodatkowo przerobila zdjecia podsycila kolory i po prostu kolor skory wyszedl nie naturalnie ;)

      Usuń
    9. Patrząc na zdjecie do gory (czyt. Naglowek) a zdjdcia ponizej. Nie widzicie roznicy ?? ;d

      Usuń
  4. Super to wygląda :) Biustonosz faktycznie efektywny ; )

    OdpowiedzUsuń
  5. nie rozumiem jak za wszelką cenę trzeba kogoś hejtować. od niedawna śledzę Cię Ewelina i nie wszystkie stylizacje mi sie podobaja - mam nieco inny styl, ale nie hejtuje wszystkiego, że opalona, że blada, że chuda, że gruba, że male cycki, czy duże. boże ludzie... a to że ma ładnie podkreślony biust i uniesiony nie znaczy, że wypchany - dobry stanik robi dobrą robote, lepiej jak by w wieku 20 lat cycki wisiały jej po kolana ? też byłby hejt... pozdrawiam wszystkich hejtujących za ich cebulastość,,, i Ciebie Ewelina, i życzę szybkiego powrotu do zdrowia. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Masz taką urodę, która świetnie odnajduje się w wielu stylach :)świetnie wyglądasz ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Z tego wszystkiego całej sukienki nie widać:)

    OdpowiedzUsuń
  8. świetny ten biustonosz, dał mega efekt! super wyglądasz w tej sukience <3
    zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. całkiem fajna stylówka :)
    oglądałam na snapie i czemu masz iso aż na 1000? :o powinno być jak najmniejsze przecież, niepotrzebne szumy się tworzą. Chyba że o jedno zero za dużo Ci sie pykło, bo mam wrażenie że tak haha.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam automatyczne. Jak daje mniejsze to zdjecia sa przeswietlone na maksa... :(

      Usuń
    2. Mi też, zwłaszcza jak jestem ubrana w jasne kolory. Ale wtedy kombinuję z czasem naświetlania i ekspozycją :) :*

      Usuń
  10. ile kosztuje taki biustonosz?

    OdpowiedzUsuń
  11. Ewelina nie przejmuj sie tymi hejtami widocznie hejterzy zazdroszcza ci urody mi sie bardzo podobaja twoje posty i chciała bym byc taka jak ty. Pozdrawiam Monika 😍😘

    OdpowiedzUsuń
  12. Ciekawi mnie ten biustonosz. Na początku mi się nie podobaly wystające paski... ale zmieniłam zdanie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Przepięknie wyglądasz :) a nogi to nie photoshop tylko jasno napisane ze bylo juz ciemno prawie i widac efekt tego :) nie mogę patrzeć juz na te hejty. Zdrowiej Eweli bo nudno bez Ciebie tak jakos :***

    OdpowiedzUsuń
  14. jaki masz rozmiar biustu

    OdpowiedzUsuń
  15. gdzie kupujesz staniki najczesciej

    OdpowiedzUsuń
  16. jaki polecasz stanik do podniesienia biustu

    OdpowiedzUsuń
  17. jak udalo Ci sie przytyc w nogach ? sa super teraz

    OdpowiedzUsuń
  18. czy daly Ci cos cwiczenia mel b na nogi bardziej schudly sie sie umiesnily

    OdpowiedzUsuń
  19. Jak zwykle super wygladasz :) mam podobna parke mietowa :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetne zdjęcia! Jesteś boska <3

    http://style-looks-shopping.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Witam. Od dłuższego czasu chętnie przeglądam Twojego bloga, mimo iż jestem już dobrze po 30-tce i mój styl znacznie różni się od Twojego. Jesteś atrakcyjna, sympatyczna i odnoszę wrażenie, że wkładasz dużo serca w to co robisz:) Chciałam Ci napisać, że z przyjemnością się na Ciebie patrzy i jeśli mogę coś doradzić, to staraj się ignorować negatywne komentarze na swój temat. Niestety zawiść i zazdrość należą do ludzkich słabości. Ludzie dowartościowani i realizujący się w życiu nie mają potrzeby oceniać i obrażać innych. Rób nadal to co robisz, abym mogła tutaj zaglądać, nacieszyć oko i nie trać zdrowia i energii a także urody na kogoś, kto ma ze sobą problem. Szkoda czasu i życia:) Pozdrowienia i powodzenia:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo podoba mi się sukienka ♥
    Mogę prosić o kliknięcia w linki?
    http://ysiakova.blogspot.com/2015/07/wspopraca-z-dresslink.html

    OdpowiedzUsuń
  23. Zdjęcia są mega ! Genialnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetnie wyglądasz :)
    pozdrawiam cieplutko :))
    woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Dobra stylówka, buziak ;*!
    https://missstyleblog.wordpress.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Ślicznie wyglądasz <3
    malwinabeczek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Cycki zamiast mózgu? Piszesz tyle o młodych mamach. Mamy ich podziwiać, że w tak młodym wieku wskoczyły do łóżka !? No ok... Ale nie każda ma tyle szczęścia, że mimo braku matury ma faceta i rodzicow, którzy dają na zachcianki rozkapryszonej dziewczynki :) Mimo to pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Az tak was zazdrosc ssie? Jedna pisze ze wypycha druga ze ma cycki a brak mozgu.... laski wstyd :) serio. A ty wyzej - nie znasz Eweliny nie wiesz jak żyje to po co się odzywasz? Nie kazdego rodzice karmia swym hajsem i nie kazdy rodzic ma ten hajs Ty moze nie wskoczylas do lozka? Hehe dziewica po 30? Daj spokoi bo to jest zabawne :)

      Usuń
    2. A jeszcze jedno, cytuje "Nie kazdego rodzice karmia swym hajsem i nie kazdy rodzic ma ten hajs Ty moze nie wskoczylas do lozka? " Rozumiem, że tzw. Wskakiwanie do łóżka i brak zabezpieczania się w tak młodym wieku jest normalne? W takim razie nie mamy o czym pisać kochana ;)

      Usuń
  28. świetnie się prezentujesz! wyglądasz wspaniale

    http://fashionelja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Śliczne wyglądasz.Uwielbiam Cie:-D

    OdpowiedzUsuń
  30. Sukienka ładna ;) ale ta bluza czapka i buty nie komponują się efektownie przy tej sukience :-)
    Ale ty bardzo Śliczna :-)

    OdpowiedzUsuń
  31. Bardzo fajna stylowka. Brakuje mi tylko zdjecia sukienki z tylu. Mobilizujesz mnie do kupna statywu i pilota. Twoje fotki sa zawsz swietne.

    OdpowiedzUsuń
  32. uwilebiam oglądać twoje zdjecia ! :D

    OdpowiedzUsuń
  33. super wyglądasz, jak zawsze :D

    OdpowiedzUsuń
  34. swietne ;)
    weronikakaminska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  35. Super wyglądasz nigdy bym nie uwierzyła że mas z 20 lat wyglądasz na 15 :D

    OdpowiedzUsuń
  36. bardzo kobieco, podoba mi się strasznie !
    zapraszam do obserwowania hivivien.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  37. jeju świetna jest ta twoja parka <3

    OdpowiedzUsuń
  38. piękne zdjęcia :)) ŚWIETNY STRÓJ ;D

    KONKURS U POMIDOROVEJ !

    Zapraszam do mnie na konkurs, rusza od dzisiaj i trwa cały tydzień, 10 osób wygrywa bardzo atrakcyjne nagrody od #nailmaker :)


    http://pomidorova.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  39. Nie przemawia do mnie to zestawienie, ale kurteczka jest bardzo fajna :)

    OdpowiedzUsuń
  40. jak zawsze świetnie wyglądasz! ;)

    OdpowiedzUsuń
  41. Uwielbiam twojego bloga, jesteś dla mnie wielką inspiracją <3 ;)

    OdpowiedzUsuń
  42. jak zawsze PIEKNA<3

    OdpowiedzUsuń
  43. Doczepy+kontrowersyjny makijaż+opalenizna komputerowa+cycki i tyłek na wierzchu=PLASTIK, SZTUCZNOŚĆ, NICOŚĆ.

    OdpowiedzUsuń
  44. Mam pytanie co robisz ze masz takie chudziutkie nogi 😍 prosze napisz mi jakie ćwiczenia robisz na nogi prosze 😉 i oczywiście super post 😊 pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  45. Cycuchy KONKRET!

    OdpowiedzUsuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.