niedziela, 8 czerwca 2014

LACE SHORTS | white, beige & apricot

Długo zwlekałam z pokazaniem Wam kurteczki, miałam zamiar zaprezentować ją z białymi spodniami, lecz pogoda na to nie pozwoliła, więc założyłam koronkowe spodenki, zestaw jest zwiewny, idealny na ciepłe dni, sandałki beżowe są uniwersalne i praktycznie do wszystkiego pasują.

Chcecie może zestawy na ciepluchne dni nad wodą? ;-)

Niedługo znów sportowy post, czekam na topik z choies, haul nagrałam w połowie maja, więc teraz troszkę się teraz tego nazbiera na haul czerwcowy, znów będzie problem z montażem, no ale cóż.
W miarę możliwości postaram się nagrać filmik o makijażu codziennym i włosach.
Buziak, miłej niedzieli życzę ;**













KURTKA- KLIK;
BLUZKA- SIGNIFIC;
KOTURNY- OBUWIE_MAARGO;
SPODENKI- KLIK;



BIKINI- KLIK

66 komentarzy:

  1. Witam gdzie znajdę do Pani kontakt mailowy?

    OdpowiedzUsuń
  2. świetne spodenki i koszulka !
    biel zawsze wygląda dobrze :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ogólnie to najbardziej przypada mi do gustu bransoletka. A co o bikini chodzi to wow! Wyglądasz mega seksownie. :) Zazdroszczę Ci takiej figury :)

    https://poburzywyjdzieslonce.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Te spodenki są prześliczne! ;) Ostatnio takie widziałam, ale już nie było małych rozmiarów. Masz boską figurę!

    OdpowiedzUsuń
  5. Super ten outfit , zresztą jak każdy Twój strój ; )
    ibeforeveryoung.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Swietny photoshop na 2 ostatnich fotkach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O, nie słyszałam jeszcze o tym, że można sobie wyrzeźbić brzuch w fotoszopie....?
      Niekoniecznie szczupła sylwetka jest zasługą fotoszopa, wystarczy ćwiczyć, spróbuj a się przekonasz ;-*

      Usuń
    2. Bo ktoś lepiej wyglada od Ciebie to photoshop od razu? Jak mnie denerwuja tacy ludzie .

      Usuń
  7. Masz naprawdę super figurę!Strój kąpielowy leży na Tobie idealnie i jeszcze ten neonowy kolor po prostu mega *-*.

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetna stylizacja! Bardzo dziewczęco, a zarazem na luzie :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  9. czy te sandalki cie nie gniota w duzego palca? mam takie same i stopa podjezdza mi do przodu to pasek strasznie gniecie;(
    nie wiesz co w tym zrobic ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no zaś ja mam inny problem, ponieważ palce mi uciekają, paseczek jest za luźny, lecz mam na to sposób, kupię sobie wkładkę żelową, może Ty zaś masz za krótki paseczek i Cię gniecie, miałam podobny problem w innych sandałkach, które sprzedałam.

      Usuń
  10. Śliczności 😍
    Zazdroszcze ci urody ...masakra , i post z moimi ulubionymi butami, ale czekamy na post z butami ogólnie. 😃

    OdpowiedzUsuń
  11. pieknie wygladasz w tym bikini!

    OdpowiedzUsuń
  12. zazdroszczee figury :) Śliczny strój .

    OdpowiedzUsuń
  13. Wyglądasz pięknie. Zazdroszczę włosów. Taka fryzura to moje marzenie :). (no i biust też, nie ukrywam :P )

    OdpowiedzUsuń
  14. Jakiego używasz podkładu jeśli można wiedzieć? :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetna torebka i kolor bikini :)

    http://garderobelove.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. w wakacje bedziesz uzywac makijazu ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tylko na wyjścia czy wyjazdy tak, a standardowo tylko rzęsy :-)

      Usuń
  17. hej masz uśmiech jak słońce <33

    OdpowiedzUsuń
  18. Prawie zawsze na obcaskach :) Zdradzisz, jakie masz najwyższe? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 14 cm, koturny, wyższa w nich jestem od swojego partnera, wygląda jak takie maleństwo przy mnie wtedy heh :-)

      Usuń
    2. Ja w moich najwyższych (15 cm szpilki) też przewyższam chłopaka ;) Ale tylko o 3 cm, więc prawie nie widać :P

      Usuń
    3. To jest kwestia tego, co komu pasuje. Ja jestem od chłopaka niższa tylko 2 cm a często wkładam wysokie buty. W najwyższych przewyższam go o pół głowy :)

      Usuń
  19. dlaczego pokazujesz bliznę? jeśli ma się wady, to raczej nie powinno się nimi świecic. Blizny wywołują odpychajace odczucie, więc powinno się je zakrywac.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tacy ludzie jak ty wywołują odpychające uczucie, więc schowaj się.

      Usuń
    2. chyba u Ciebie wywoluje odpychajace uczucie, ja nawet nie zwrocilam uwagi. A jesli Twoja twarz niszczylaby moje poczucie estetyki ?moze powinnas chodzic z kartonem na glowie idac tym tokiem myslenia bo zawsze znajda sie osoby w ktorych gust nie trafisz

      Usuń
  20. Jak zawsze wyglądasz mega kobieco i delikatnie :)
    Te spodenki są fantastyczne

    OdpowiedzUsuń
  21. W końcu doczekałem się stroju plażowego ! :) moje prośby zostały jednak wysłuchane, super strój, nie wulgarny.
    Ciało idealne, ekstra jesteś wyrzeźbiona, Twój facet ma być o co zazdrosny :)
    Mam nadzieję że pokażesz więcej takich strojów, mogę na Tobie polegać ?:):)
    Wszystkie stylizacje mi się bardzo podobają, Tobie we wszystkim do twarzy :)
    Pozdrawiam gorąco jak zawsze TWÓJ FAN Z W-W :):*:*:*

    OdpowiedzUsuń
  22. Nogi masz przepiękne!Szczupłe i ładnym kształtem łydek,ćwiczysz ?

    OdpowiedzUsuń
  23. piekne spodenki :) kochana jaką masz fantastyczna figure,aż pozazdsroscic ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetny zestaw :) i piękny strój kąpielowy kolorek idealny na lato :) na co dzień też chodzisz w takich wysokich butach i na platformie ?

    OdpowiedzUsuń
  25. "jak w czymś takim kur wa można iść na plaże?" cytuję mojego chłopaka :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to w czym Ty wychodzisz że nigdy nie widział bikini?? ;d

      Usuń
    2. w NORMALNYM bikini. to jest po prostu brzydkie ;)

      Usuń
    3. kwestia gustu nie uwazasz ? dla kogos Twoje moze byc brzydkie :)

      Usuń
  26. a gdzie zdjęcie wszystkich butów? :P
    co do stroju, nie chcialabym takiego, nie uwazasz ze nierownomiernie sie opalisz?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fakt, że nierównomiernie bym się opaliła w tej falbance, więc to raczej do opalania nie jest, jednak dziś w nim byłam i po prostu falbankę podwinęłam sobie do środka :))
      będą w kolejnym pościaku.

      Usuń
  27. Jakie cwiczenia cwiczysz ze tak udalo ci sie wyrzezbic brzuch ? Ile razy w tygodniu cwiczysz i ile minut?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rowniez mnie to ciekawi . Odpowiedz prosze.

      Usuń
    2. ćwiczę skalpel, 1/2 razy w tygodniu :-)

      Usuń
  28. miały być zdjęcia butów :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wypadło mi w głowy,będą w kolejnym poście :)

      Usuń
  29. Spodenki są śliczne! A figurę masz cudowną :)
    Pozdrawiam http://urbaniaknatalia.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń
  30. cudowne spodenki! :)
    Pozdrawiam;*

    OdpowiedzUsuń
  31. Świetnie wyglądasz, szorty są rewelacyjne :)

    OdpowiedzUsuń
  32. ooo rozplywam sie na widok tych uroczych spodenek!!!

    OdpowiedzUsuń
  33. Cudownie , boska figura !
    mam pytanie , sprzedajesz może ubrania które są na blogu ??
    byłabym chętna jakimś większym zakupem Twoich ubrań , jeśli tak czekam na wiadomość , pozdrawiam
    Justyna ;)
    satelita14@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  34. nie masz problemu z wrastającymi włoskami po depilacji ?

    OdpowiedzUsuń
  35. A czy tylko ja zauważyłam że masz tylko u jednej ręki pomalowane paznokcie? Widzę, że nie tylko ja tak robię :)

    OdpowiedzUsuń
  36. faktycznie, masz racje :D ale to przeciez nic strasznego, jestem tylko ciekawa dlaczego tak wyszlo ;o

    OdpowiedzUsuń
  37. jaki rozmiar bikini s czy m ? bo na stronie s i m maja takie same wymiary..

    OdpowiedzUsuń
  38. czy gora od bikini ma wkladki ?

    OdpowiedzUsuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.