wtorek, 31 grudnia 2013

LEOPARD, BLACK.

Rozpieszczę Was kolejnym postem, tym razem połączenie czerni z panterką. 
Spodnie niestety zamówiłam za małe, i by pokazać Wam tak jak mają leżeć, musiałam nie zapinać rozporka ;-) Są już w sprzedaży. Lekko je przerobiłam, na materiale skórzanym który oddziela się w linii kolan przypięłam ćwieki. Spodnie nowe, posiadają metkę. 
Zapraszam do albumu na fanpage, gdzie sprzedaję ciuchy: KLIK

















Spodnie - FRONTROWSHOP;
T-shirt- POSITEEVE;
Bluza- SHEINSIDE;
Czapka- FRONTROWSHOP;
Buty- CCC;


"ajajaj już jesteś moja gwiazdko" / mina mówi sama za siebie :D


" Pierwsze co jak mnie rozebrali, rozwaliłem babci ozdoby choinkowe. 
Po mamusi jestem taki łobuz :) zaś mama zwala na tatę :D"


i dla przypomnienia, ja z Brajanem rok temu:
jakieś zmiany? no pewnie! Niuniu dwa razy większy, blondas, a mama troszkę mniejsza :D 
Może zrobię post z podsumowaniem roku, zobaczymy :-) buziaczki :*

38 komentarzy:

  1. wczoraj kupilam sobie takie buty , sa genialne:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepraszam za to pytanie - jeżeli nie chcesz nie odpowiadaj - zrozumiem że jest zbyt intymne :)... Jak dbalas o piersi po porodzie? Ja tez rodziłam rok temu, ale wyglądają zupełnie inaczej niż Twoje :( jak u starszej pani :(

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeju masz śliczną urodę :) Czapka świetna :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ŚWIETNE TO PANTERKOWE FUTERKO :)

    OdpowiedzUsuń
  5. http://www.photoblog.pl/proxy.php?to=68347f2e908a449050c81c5de1bf90d3&h=WmpNeE56VXlNVEJtT2NJVTFrNndwUktRVEdPT3pyd3M=&backUrl=http%3A%2F%2Fwww.photoblog.pl%2Fstyleev%2F158525202

    jak pomalowałaś tutaj oko ? Masz zdjęcie z bliska, gdzie jest widoczne lepiej oko ? ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale cudownego blondynka masz! :) Pięknie się patrzy na Wasze wspólne zdjęcia. Szczęśliwego Nowego Roku, pozdrowienia dla całej rodzinki :*

    OdpowiedzUsuń
  7. czym podkreslasz brwi. ? rewelacyjnie to wyglada. jakiego elainera używaż, z jakiej firmy.. ?
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kredka czarna+szczoteczka od tuszu. Eyeliner asos w pedzelku :-)

      Usuń
  8. Śliczna czapka <333

    http://luskaandliv.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Jaki ten Twój mały już duży! A spodenki nie mój styl ale fajnie wykombinowałaś z tymi ćwiekami :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczny ten twój syneczek ;) bardzo podoba mi się ta twoja czapka, spodnie już niekoniecznie. Ale to dlatego, że nie przepadam za luźnymi spodniami.
    wszystkoinicxp.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. szkoda ze wiekszosc zdjec jest przeswietlona, takie rozmazane ;/ nie myslalas moze o zmianie aparatu ? :)

    OdpowiedzUsuń
  12. a kiedy filmik o makijażu?

    OdpowiedzUsuń
  13. te zdjęcie ostatnie jest powalające, super :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Synek czysty tata :)

    OdpowiedzUsuń
  15. http://img228.imagevenue.com/img.php?image=067092324_revellacyjna_3fotka_122_142lo.jpg

    http://img135.imagevenue.com/img.php?image=090671363_revellacyjna_1fotka_122_183lo.jpg

    Najlepsze Dwa zdjęcia jakie miałaś w tamtych czasach . Z takich zdjęć strzel post <3 ;P

    OdpowiedzUsuń
  16. Cześć:) śledzę Twojego bloga już długo, zauważyłam że używasz chyba sporo kosmetyków z Avon. Jakie więc są Twoje ulubione? I które mogłabyś polecić? Masz już swoją stałą konsultantkę czy zamawiasz przez allegro?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja bardzo malo ich uzywam jednak moja mama ma ich sporo przez kilkanascie lat i jest zadowolona, nie polecam szamponow. Zawsze mialam po nich lupiez :/

      Usuń
  17. świetnie wyglądasz, a bobasek piękny <3
    zapraszam do mnie :))

    OdpowiedzUsuń
  18. wezmiecie slub z chopakiem>? jestescie zareczeni juz?

    OdpowiedzUsuń
  19. hej ile za przesylke za baskinke na stronie signific.pl?

    OdpowiedzUsuń
  20. ślicznota:* http://xgivemefive.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. obserwuje rownież tutaj :) bluza cudoooo.

    http://ilonya.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Ładnie wyglądasz :) Śliczny mały blondas ;]

    Możesz powiedzieć jaki masz odcień tego podkładu Loreal Matte Morphose ? Dobry jest? Gdzie zamawiałaś? Z góry dzięki ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajny, ale nie na codzien. Kryje i matuje, jak puszek jest. Nr 180

      Usuń
  23. super stylizacja jak zawsze !:) uwielbiam panterkę, a w tej czapie wyglądasz przesłodko <3 maluszek przez rok jak wyrósł co :))) buziaki piękna !:*

    jooannett.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Ewelina ♥ mam prośbę. Idę na wesele i nie wiem w co się ubrać! Zrobiłabyś jakieś stylówki z sukienkami? Najlepiej takie co można w polskich sklepach kupić, a nie zamawiać. I szpilki! Ale takie sklepy obuwnicze co też można w polsce kupić typu ccc itd? Błagam, masz cudowny gust, a ja już przejrzałam każdy sklep i nic nie ma! :(

    OdpowiedzUsuń
  25. Witam, zostałaś nominowana do Liebster Blog Awards, więcej informacji tutaj: http://wszystkoinicxp.blogspot.com/2014/01/liebster-blog-awards.html

    OdpowiedzUsuń
  26. Polecasz jakąś stronę lub sklep ze spodniami dresowymi?

    OdpowiedzUsuń
  27. wiesz ze masz fejka ?

    OdpowiedzUsuń
  28. Z Twojego photobloga wiem, że chłopczyk na zdjęciach to Twój synek, jest piękny :)
    Życzę Ci powodzenia w życiu, wydajesz się naprawdę sympatyczną kobietą.

    OdpowiedzUsuń
  29. świetna stylizacja!

    wszystkiego najlepszego w Nowym Roku!

    OdpowiedzUsuń
  30. Świetne spodniee ;D jaki słodziaczek : *

    OdpowiedzUsuń
  31. Świetny blog, obserwuje! ;-)

    Zapraszam do mnie http://modefind.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.