sobota, 26 października 2013

214. LACE VEST | beige & floral

Tak jak obiecałam, dziś coś bardziej delikatnego i kobiecego. 
Piszę tak późno, ponieważ myślałam, że laptop już mi padł. Tak jak zawsze zamknęłam pokrywę, wieczorkiem sobie zasiadam by włączyć Małemu youtube, a tu biały ekran. Wściekła odstawiłam go na bok. Dopiero przed chwilą już z nerwów, otworzyłam, walnęłam w klawiaturę i popatrz się, działa :D Czasem na pewne rzeczy bądź ludzi tylko taki sposób działa - "ręczny". Nie wiem co to się podziało, czytałam, że coś z taśmą, nie znam się na tym więc po prostu przejdę do outfitu.

Koronkową baskinkę, którą już raz pokazywałam na blogu, dziś połączyłam z legginsami floral. By podkreślić talię (baskinka jest luźna) założyłam blaszkę, na to ramoneska i beżowe dodatki. Oczywiście złota biżuteria. Synek mi niestety zniszczył mój ulubiony zegarek, więc muszę czekać na nowy. ;-)
Jak widzicie zmieniłam nagłówek. Efekt braku snu wczoraj w nocy.
Miłej nocki.













Bluzka- AMISU;
Legginsy- Allegro;
Buty- Allegro;
Torba- Allegro;
Pierścionek- Boohoo.com
Blaszka- Allegro;
Kurtka- No Name;
Łańcuch- ASOS;



41 komentarzy:

  1. bardzo ładnie ;) w sumie każda Twoja stylizacja jest super!

    OdpowiedzUsuń
  2. mogłabyś podac link do tego paska-blaszki? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kupiłam go dosyć dawno, ale wpisując w wyszukiwarkę pasek blaszka, na pewno znajdziesz :))

      Usuń
    2. no tak, ale są za 20 zł i za 70, więc w który zainwestowałaś? pytam się, bo nie chce potem dostać jakiegos szajsu z przyklejoną złotą nalepką zamiast blaszki :D

      Usuń
    3. wybrałam ten z tańszych, mój był za ok.30zł, tyle że musiałam zwężać go tak by był idealnie dopasowany do talii bo był taki na biodra. Ogólnie polecam :))

      Usuń
    4. hm, no rozumiem! dziękuję bardzo :))

      Usuń
    5. a w jaki sposób zwężałaś ten pasek Kochana?:) Bo ja też chciałam ale nie mam koncepcji, nie wiem jak go zwężyć (mam ten sam) ;) będę wdzięczna za odp;*

      Usuń
  3. wspaniała, delikatna stylizacja! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczne masz teraz włosy, wcześniej też były boskie, ale teraz wyglądają jakby było ich tak duuużo:-) super.

    OdpowiedzUsuń
  5. ale sliczne zgrabne nóżki! <3
    bluzeczka jest przepiękna!
    Nie wiem czy to w tej miałaś taką stylizację która mi zapadła w pamieci, ze spodniami w chabrowym kolorze, zakochałam się w tamtej stylówce :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wyglądasz IDEALNIE <3

    OdpowiedzUsuń
  7. O blaszke i pierscionek za duzo :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetna stylizacja :)Pozdrawiam i zapraszam do mnie: http://because-i-like-dots.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Co to za blizną na ręce?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie mam blizny na dłoni :-)

      Usuń
    2. To żyły!... Anonimku, ułóż w ten sposób dłoń, zrób zdjęcie i też Ci tak wyjdzie :)))... No wszystkiego się czepią:/

      Usuń
    3. a co to jest?? to ciemne

      Usuń
  10. Bardzo przypominasz mi Deynn! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jesteś tak śliczna, że aż chcę się Ciebie często odwiedzać. Świetna stylówka :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Jak zawsze bardzo ładna stylziacja :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Super stylizacja, cudna torba :)) Ahh koniecznie muszę kupić w końcu lity ;)))

    OdpowiedzUsuń
  14. obserwuje Cię od dłuższego czasu i uwielbiam Twoje wpisy ;)
    obserwuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. bardzo Mi się podoba pasek i bluzeczka w koronkę :)

    zapraszam na nowego posta ;)
    pozdrawiam feel-glorious.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Co robisz z brwiami że tak ładnie wyglądają?;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. maluję je cieniem + kredka :)) czasem robię henną jak nie chce mi się ich malować

      Usuń
  17. Co zrobisz że masz takie ładne brwi?;)

    OdpowiedzUsuń
  18. kurcze, zawsze jak wchodzę na Twojego bloga to mam ochotę go przeglądać i przeglądać.. niektóre posty widziałam już z 5 razy :D jesteś mega śliczna :)

    OdpowiedzUsuń
  19. wow nie wiem czy coś się zmieniło czy nie, ale wydaje mi się masz jeszcze ładniejszą figurkę niż miałaś ;)) śliczna jak zawsze;) a co do stylizacji - bardzo fajna, super kolorki i podoba mi się jak każda Twoja stylóweczka;)

    jooannett.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. w takich zestawach Ci najladniej ;))

    OdpowiedzUsuń
  21. o wiele lepiej niż w tych niechlujnych dresach;)!!!

    OdpowiedzUsuń
  22. świetna bluzeczka i cudowne włosy:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetna stylizacja :) gdzie dokładnie kupiłaś koronkową bluzkę? :)

    OdpowiedzUsuń
  24. To na tej ręce wygląda raczej jak siniak a nie cień.

    OdpowiedzUsuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.