piątek, 25 października 2013

213. SHORT TOP | moro, black & maroon

Bardzo lubię wisiorek z krzyżem, a również uwielbiam zestawienie krótkiego topu z legginsami.
Jak najbardziej korzystam z ciepluchnych dni. Dziś mam dla Was odcienie khaki na legginsach połączone z czernią i bordo. Wielbię tę narzutkę, ze względu na kolor i luźny krój. 
W następnym zestawie przygotuję dla Was coś bardziej delikatnego ;-)
Miłego dnia ;*


















Top- IDEAL;
Buty- CCC;
Legginsy- Twoj_Look;
Naszyjnik- allegro;
Czapka- magiazakupow.com;
Narzutka- sh;
Plecak- vinted.pl;

I w końcu obcięłam suche końcówki ;-)



NEW:





Choruję na tę ramoneskę.. :( Widziałam ostatnio podobną w New Yorker, ale nie spojrzałam na cenę. Orientujecie się może?
Zapraszam do wzięcia udziału, do wygrania buty EMU. 


89 komentarzy:

  1. Ale masz śliczne te włoski, wyglądają teraz na zdrowsze i jakby ich było więcej:) a outfit jak zwykle na plus.

    OdpowiedzUsuń
  2. Gdzie można kupić taki krótki obcisły top?

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna stylizacja :) Płakac mi sie chce jak patrze na twoje włosy do wczoraj miałam takie same dłuuugie :( Niestety obciełam i bardzo żałuje,chciałam tylko 5 cm a u fryzjerki 5 cm to chyba 20 :(:(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dlatego nie ryzykowałam wizyty u fryzjerki i wzięłam sprawę w swoje ręce ;-)

      Usuń
    2. W sumie tez mogłam to zrobic sama,alee cóż trudno sie mówi,teraz bede czekała az odrosna mam nadzieje ze szybko :)

      Usuń
    3. Idąc do fryzjera nigdy nie mów ,,Proszę mi ostrzyc zniszczone końcówki" Bo możesz mieć włosy do pasa a połowa może być zniszczona i ona tyle obetnie! Dlatego lepiej odarazu określić ile to ma być cm:)

      Usuń
    4. to jest racja! :-) Chciałam iść na gorące nożyczki, ale wtedy trzeba troszkę duży kawał włosów ściąć, jak mi odrosną to może się odważę ;)

      Usuń
    5. U mnie fryzjerki to samo robiły.... chciałam 5 cm było 10 cm... a z moimi wolno rosnącymi włosami to jednak różnica. I przez to miałam cały czas krótkie włosy... Jednak odkąd zaczęła obcinać mi mama w domu widzę wyrazną różnicę, w końcu są długie :) I robi to delikatnie, nie to co fryzjerki :/
      Nawet mam koszmary co jakiś czas, że idę do fryzjerki, a ta zamiast obciąć kilka cm obcina tak, że są po uszy :D

      Usuń
    6. ale ja nie mówiłam ze chce obciąć koncówki bo wiem,jakbym tak powiedziała to najlepiej trzeba byłoby cale włosy obciac ja chciałam 5 cm a to chyba nie jest duzo,miałam włosy takie długie jak ty a mam teraz do ramion i czy to jest 5 cm obcięcia?? :) hee chyba nie :)

      Usuń
    7. tak to już jest z fryzjerkami, ma się swoją jedną jedyną sprawdzoną, albo wcale, bo im to nie można ufać :-) ja tak samo boję się chodzić do kosmetyczki :D

      Usuń
  4. ślicznie wyglądasz Ewelinko jak zawsze ;))
    buziaki! :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny zestaw i nawet mam taki sam krzyżyk :) Co robisz, że masz takie cudowne długie włoski? :*

    OdpowiedzUsuń
  6. co Ty mówisz że masz brzydki brzuch. Śliczny jest marzę o takim płaściutkim :)

    OdpowiedzUsuń
  7. kiedy jakies wideo ?

    OdpowiedzUsuń
  8. masz jakies propozycje z czym łączyc jasna koszule jeansowa?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. spódniczka koronkowa, rozkloszowana beżowa, albo szorty koronkowe. Włozona koszula do środka, jakiś brązowy paseczek i brązowe dodatki, np. ramoneska, lity, torebka fajnie by wyglądała z frędzlami :) albo futrzak, do tego czarne leggi

      Usuń
    2. U mnie na blogu ostatni post to zestaw z dżinsową koszulą, zapraszam. :)

      Usuń
  9. dlugo zapuszczalas wloski ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. od 2-3 gim nie obcinam, miałam je wtedy po ramiona, po nieudanym ścięciu fryzjerki omijam je szerokim łukiem

      Usuń
  10. współpracujesz z jakimiś firmami?

    OdpowiedzUsuń
  11. bardzo ładna stylizacja, włosy rzeczywiście masz w dobrej kondycji =)

    OdpowiedzUsuń
  12. wspolpracujesz z sheinside ? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jak zaczelas wspolprace z nimi ?

      Usuń
    2. napisali i przedstawili swoje warunki, teraz czekam na odpowiedź ile mam wejść i jeśli przekroczą pewną ilość to zaczynamy współpracę. Trochę jestem w szoku bo czytałam, że dziewczyny od 1000 obserwatorów mają szanse :)

      Usuń
    3. a to sami cie zauwazyli i napisali ? super :)) myslalam ze dziewczyny prosza o wspolprace a tu niespodzianka, darmowe ciuchy chyba chcialby miec kazda dziewczyna heh :))

      Usuń
    4. bo to prawda, niby przedstawią ci swoje warunki i będą chcieli żebyś napisała posta promującego ich strone a potem ci odmówią bo zaczynają współpracę z blogerkami powyżej 1000 obs. (wiem bo moja siostra już tak miała z sheinside)

      Usuń
    5. już raz tak miałam z pewną firmą, ale nieznaną, zobaczymy ;-)

      Usuń
  13. dawniej wgl nie chodzilas w leginsach a teraz caly czas:)

    OdpowiedzUsuń
  14. to obok waszego domu:)?

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo fajnie wyglądasz. :) Mam prośbę - podasz mi link do tego naszyjnika na Allegro?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. naszyjnik na szafie też można znaleźć

      Usuń
    2. kupiłam go na vinted, więc nie wiem czy na allegro również jest :-)

      Usuń
    3. http://allegro.pl/nowe-2szt-asos-lancuch-xxl-pozlacany-japan-choker-i3646149921.html

      Usuń
  16. troche znudził mi juz sie ten plecaczek,ale fajny zestawik :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Co sadzisz o boyfriendach ?

    OdpowiedzUsuń
  18. i gdzie niby ta blizna na brzuchu??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ślepy jesteś czy co na każdej fotce widać

      Usuń
    2. ty chyba jesteś ślepy! ta pozioma blizna to po czym innym, doczytaj tępaku wcześniejsze posty

      Usuń
  19. W dupie! Tępa strzało..

    OdpowiedzUsuń
  20. pięknie co za figura <3 śliczna jesteś !!! :***

    OdpowiedzUsuń
  21. świetna stylizacja, co za figura <3

    OdpowiedzUsuń
  22. masz zabardzo podciągnięte legginsy i wcinają ci się w krocze (widać to na 12 zdj)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie, po prostu są za luźne na mnie w biodrach i tak brzydko odstają, zresztą nawet nie są dobrze podciągnięte ;-)

      Usuń
  23. w jaki sposób obcinałaś koncówki? bo krzywo nie były? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dałam włosy na przód po dwóch stronach-ciach i jakoś to wyszło :D tylko prostowałam przed żeby właśnie prosto było

      Usuń
    2. Niby proste sprawa zobaczymy jak u mnie wyjdzie :)) a skąd ta czarna bluzeczka w nowościach?

      Usuń
    3. można linka?

      Usuń
    4. http://allegro.pl/marsel-body-dlugi-rekaw-siateczka-serce-p43-hit-i3483279339.html

      Usuń
  24. a tak szczerze gdybys miala lekkie rozstepy na brzuchu to pokazalabys je tak ja k w tej stylizacji ? czy wolalabys tak jak teraz ta rane pokazac?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. niestety na niektóre rzeczy nie mamy wpływu.
      a jeśli mam chęć się tak ubrać, to po prostu się ubieram :-)

      Usuń
  25. a te legginsy moro sa ocieplane?

    OdpowiedzUsuń
  26. Świetny zestaw ! Bardzo podobaja mi się zestawy z takimi krótkimi topami :-)
    Obserwuje i w wolnej chwili zapraszam do siebie :-)

    Pozdrawiam :-)

    Magda

    http://misskitin.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. super stylizacja, zdjęcia i blog! OBSERWUJĘ :)))

    my-fashion-avenue.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. wyglądasz fantastycznie w tym zestawie, też uwielbiam krzyże i moro, a ta narzutka urocza:)
    obserwuję!
    pozdrawiam:-)

    OdpowiedzUsuń
  29. udało Ci się wrócić do wagi sprzed operacji? bo wyglądasz trochę zdrowiej (nie tak anemicznie) jak w poprzednich wpisach...

    OdpowiedzUsuń
  30. aaa zaczynasz współpracować z firmami, to stąd ta zmiana odpowiedzi na komentarze.
    Wcześniej często nie miło odpisywałaś

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zmiana odpowiedzi? Może zmiana komentarzy co niektórych tępych anonimów?

      Usuń
  31. Super, że obcięłaś! Na długości nie straciły a wyglądają o wiele lepiej :) Stylizacja nie w moim stylu ale Ty wyglądasz fajnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  32. farbowałaś kiedyś całkowicie włosy ;)?

    OdpowiedzUsuń
  33. no i jak z tymi leginsami ?

    OdpowiedzUsuń
  34. mówiłas że leginsy Ci sie rozerwały

    OdpowiedzUsuń
  35. Według mnie masz śliczny brzuszek :)

    OdpowiedzUsuń
  36. ehhh masz super poczucie stylu, ale czemu ta tapeta ;/

    OdpowiedzUsuń
  37. super wyglądasz :) jak zawsze idealna nic dodać nic ująć ;**

    jooannett.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  38. te legi nie pasują :(

    OdpowiedzUsuń
  39. wstaw zdjecia z wieku gimnazjalnego ;)

    OdpowiedzUsuń
  40. te obcasy i czapka pasuja tak ze o ja pierdole

    OdpowiedzUsuń
  41. Piszę prace dyplomową na temat blogów o modzie, pilnie poszukuję ankieterów
    http://moje-ankiety.pl/respond-52998.html
    bylabym bardzo wdzieczna jakby ktos znalazl chwilke na wypelnienie
    pozdrawiam cieplo i trzymam za was wszystkie kciuki:)

    PS. bardzo ładnie tu, nie przejmuj się tymi złymi komentarzami to zwykle zakompleksieni piszą;)

    OdpowiedzUsuń
  42. Fajny zestawik tyle,że nadaje się tylko na te pojedyncze ciepłe dni ;) ale ogółem jak zawsze genialnie! ;)

    OdpowiedzUsuń
  43. Jak robisz takie lekkie fale na wlosach ? wogole swietne masz włosy *.*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tutaj akurat nic nie robiłam, bo jak nie suszę włosów, to mam takie naturalne, ale jeśli chodzi o kręcenie to prostownicą :)))

      Usuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.