poniedziałek, 19 sierpnia 2013

187. Aztec, neon & brown

Wszystkim znana spódniczka. Żałuję, że nie kupiłam jej wcześniej. Uwielbiam ją nosić. Zdjęcia z 1 sierpnia.
Może w następnym poście pojawi się coś z teraz, miejmy nadzieje. W sumie jeszcze nigdy nie było tego pytania- w czym chcielibyście mnie zobaczyć?
W google analytics nie chcą pojawić mi się statystyki, może jacyś znawcy doradzą mi coś? Wszędzie są zera, czekam już 3 dzień i nic. Zalogowałam się poprzez gmail, dodałam link do bloga, nazwę bloga.. Nie wiem, dla mnie to czarna magia.
Aktualnie szyję wszystkie koszulki, dopiero drugą robię, ale jak się zepnę, zrobię dziś trzecią.
Czaję się na okulary pilotki lustrzanki z niebieskimi szkłami od RayBana, polecacie? Bo jednak trochę kosztują, a od dawna chciałam jakieś porządne okulary.

























Bluzka- Butik
Spódnica- Bershka
Sandałki- Atmosphere
Torebka- Mohito
Zegarek- GENEVA
Naszyjnik- Szafa.pl
Okulary- H&M

70 komentarzy:

  1. śliczna jesteś!;)

    OdpowiedzUsuń
  2. cudowny jest ten zastaw!
    wygladasz w nim nieziemsko!
    a w tej spódniczce to jestem zakochana!

    OdpowiedzUsuń
  3. fajnie wyglądasz :) pamiętam te spódnice szał na nie był wielki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. jak pięknie wyglądasz!
    wszystko idealnie ze sobą współgra :)
    spódniczka i top <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczna jesteś! Spódniczka super :)

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Spódniczka fenomenalna ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ślicznie wyglądasz :)
    Jak ty to robisz, że te zdjęcia tak fajnie wyglądają? Możesz powiedzieć jaki to aparat,jak i gdzie je przerabiasz?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dobieram kolorystycznie tak by pasowało do reszty, canon a630, photoshop

      Usuń
  8. post wczesniej piszesz ze masz wielki brzuch a teraz nagle nie masz zadnego... zal.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zal to jest z ciebie, bo czytac nie potrafisz

      Usuń
    2. ANONIMIE!!!!!!przecież zdjęcia są jeszcze robione przed szpitalem. kłania się tu czytanie tekstu ze zrozumieniem, ale cóż..... to już chyba za wiele dla ciebie hehe

      Usuń
    3. Tak to jest jak się 'czyta posty'. ;)

      Usuń
    4. tak to jest jeden rozumie drugi nie ;)

      Usuń
  9. świetnie wyglądasz! masz śliczne włosy!

    OdpowiedzUsuń
  10. nie za duzy ten cyckonosz? :D dziwnie odstaje od reszty..:P ogolnie ładnie dziewczęco

    OdpowiedzUsuń
  11. też chciałam kupić tą spódniczkę, niestety chyba już jej nie ma :(
    zazdroszczę włosów, piękne są :* !

    OdpowiedzUsuń
  12. mam RB Aviatory z cieniowanymi szkłami, od granatu przechodzace w przezroczysty. polecam! Są naprawde świetne... no i wiadomo, na wzroku nie ma co oszczedzac, tak sobie tlumaczyłam przed ich zakupem. a jestem mega zadowolona i za nic bym nie oddała. pasuje praktycznie do wszystkiego i maja to coś, że nawet w dresach bez makijażu czuje sie swietnie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. miałaś mdłości w ciaży?

    OdpowiedzUsuń
  14. Moze cos na sportowo,chyba takich zdj jeszcze nie masz,jakieś dresy itp. :P

    OdpowiedzUsuń
  15. prześlicznie! te kolorki fluo są super-uwydatniają opaleniznę ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Jeżeli dopiero co założyłaś konto w Analytics to musisz trochę poczekać aż google zrobi aktualizacje. Ja czekałam chyba tydzień. Ładne zdjęcia, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. masz popekane naczynka na nogach po ciazy ? bo jestem w ciazy i sie ich obawiam:(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie, mysle ze ciąża nie ma z naczyńkami nic wspólnego

      Usuń
  18. Fajne połączenie ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. mogłabyś zrobić jakieś zdjęcia artystyczne, niekoniecznie w takich ciuchach jakich chodzi się ,, na codzień" czy inne... chodzi mi o jakieś takie nietypowe, niecodzienne.Masz piękna urodę i mogłabyś coś z tym zrobić :)

    OdpowiedzUsuń
  20. w stroju kąpielowym kiedyś miałaś zrobić ale to chyba teraz odpada, ale głowa do góry będzie coraz lepiej :* Jesteś silna i masz dla kogo się starać o to by tak było :) POzdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  21. mogła byś podać swoje wymiary tak z teraz ? ;>

    OdpowiedzUsuń
  22. Śliczna spódnica, jest genialna!

    OdpowiedzUsuń
  23. mega! strasznie mi się podoba ten zestaw :) w ogóle pięknie wychodzisz na zdjęciach! super zestaw :)będę zaglądać często ;-)
    pozdrawiam

    http://dalila-shopping.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. a mnie się zegarek nieziemsko podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  25. ta spódniczka jest świetna , niestety nie zdążyłam jej kupić .. świetnie ją dopasowałaś do tej bluzki :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Fantastyczny zestaw! Piękne włosy i figura! ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. świetna spódniczka, sama miałam ją w planach :) zestaw fajny, ale założyłam bym do tego białe trampki :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Ewelinka możesz zdradzic czym zrobiłaś końcówki lokówka cz prostownicą że masz takie lekko falowane

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. takie lekkie fale to są moje naturalne włosy, tu: http://modnapolka.pl/look/77820/title/Mint_strips__black kręcę prostownicą :)

      Usuń
  29. polecam http://www.vinted.pl/kobiety/bluzy-i-swetry/1004671-sweterek-neonowy-rozmiar-xl?ch=u :) piekny sweterek w niskiej cenie

    OdpowiedzUsuń
  30. Świetny zestaw, barrdzo w moim guście ;-)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  31. mogła byś zrobić filmik jak robisz makijaż?:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. myślę, że jest zbędny, pełno teraz filmików/ instrukcji na makijaż bardzo podobny do mojego, niczym wyjątkowym się nie różni. Typowa kreska, kredka w kąciku i pomalowane rzęsy :)

      Usuń
    2. oj uwierz, że się bardzo różni :) jest taki cudny ;) jeśli jest taka możliwość to baardzo proszę :)

      Usuń
  32. Kochana cudowne połączenie z aztec printami!!!
    ♥ pozdrawiam,
    Ola

    OdpowiedzUsuń
  33. jakie buty polecilabys na egoroczna jesien ?:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nike air force, motocyklówki czarne z ćwiekami, ażurowe karmelowe botki - te buty planuję mieć na jesień, polecić nie polecę, bo jeszcze ich nie mam :D

      Usuń
  34. będzie post must have na nadchodzaca jesien ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak, tylko dlaczego każdy myśli już o jesieni?!

      Usuń
    2. dlatego, ze trzeba zbierac juz kase na jakies perelki :)

      Usuń
  35. jaki podkład/ fluid używasz ? :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Jesteś piękna i niesamowita :) Dodaję bloga do obserwowanych!

    OdpowiedzUsuń
  37. Proszę powiedz mi ile masz lat? jesteś bardzo ładna i twórcza. Masz niepowtarzalną urodę. Pozdrawiam Magda :*

    OdpowiedzUsuń
  38. masz bardzo ładne włosy :) czy po ciąży nie miałaś problemu z wypadaniem? wiem, że ok 4 mies po porodzie zaczynają wypadać :(

    OdpowiedzUsuń
  39. Bardzo ładna stylizacja, masz nienaganną figurę :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Kochana, szalenie podobają mi się twoje włosy :) Powiedz mi, czy je całe farbujesz czy tylko końcówki? jak tak to jaką farbą ?:) Uwielbiam Twój blog :)!! Stylizacje super! i zdjęcia piękne naprawdę profesjonalne zazdroszczę ! Sama robisz? czy masz kogoś od tego?
    :)
    Pozdrawiam!! :)))

    OdpowiedzUsuń
  41. You are gorgeous! Your blog is so cool, i follow you now! Kisses from Finland!

    http://kaksiyhdenhinnalla.com

    OdpowiedzUsuń
  42. https://www.facebook.com/photo.php?fbid=615847895112815&set=a.523072801056992.118497.523071807723758&type=1&source=11

    OdpowiedzUsuń
  43. Jestem tu nowa i chyba częśćiej będę zaglądać :) powiedz mi Kochana gdzie dostanę te śliczne sandałki z atmosphere ?

    OdpowiedzUsuń
  44. nominuje twojego bloga do LBA . Więcej na http://angie-inspirations.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  45. Nie wiem czy ktoś już Ci napisał co z tym google analytics czy nie ;) nie chce mi się czytać wszystkich komentarzy ale żeby uzyskac dane musisz pobrać i wkleić kod z GA do bloga w wersji html, dopiero wtedy google analytics będzie mogło pobierać dane.

    OdpowiedzUsuń
  46. spódniczka rzeczywiscie niesamowita ;) ale jakos sie nie widze w niej ..
    pozdrawiam i dodaje bo bede zagladac ;)

    OdpowiedzUsuń
  47. uwielbiam tą spódniczkę :)
    bardzo ładnie wyglądasz w wyrazistych kolorach :)
    obserwuję :D
    wpadnij do mnie :
    enigmaxo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.