czwartek, 4 lipca 2013

175. DENIM SHIRT.

Prosto, na obcasie i bez platformy. To moje (dopiero) drugie buty bez platformy, obok neonowych czółenek. Sandałki od deezee miałam raz i jak na razie sprawdzają się rewelacyjnie. Oczywiście jak to ja musiałam coś w nich zmienić. Paseczki od zapięcia musiałam zaczepić o tył buta, bo okropnie odstawało po bokach. Teraz jest zdecydowanie lepiej i efektowniej. Może ktoś uzna, że koszula i w dodatku tak duża nie pasuje do butów, ale ostatnio polubiłam połączenie oversize + obcas. Ubieram to, na co mam ochotę i to w czym czuję się sobą, zresztą swoim ubiorem wyrażamy siebie. Nie mam zamiaru dla nikogo zmieniać swojego stylu i osoby. Co do zdjęć, jestem z nich nawet zadowolona jednak co raz bardziej brakuje mi fotografa (chłopaka muszę ciągnąć za rękę na zdjęcia ;p)
















/ okulary-h&m; sandałki-deezee; koszula- sh; torba- primark; bransoletki-primark /

Zamierzam wziąć się za diy college, już niedługo spodziewajcie się sukienek, bluz i bluzek tego typu w sprzedaży :)

!

45 komentarzy:

  1. w jakim programie robisz kolory tych zdjec? takie kakaowe.. piekNe sa !

    OdpowiedzUsuń
  2. za ile i gdzie kupilas koszule ?

    OdpowiedzUsuń
  3. Ta koszula wygląda wg mnie fatalnie. Szczególnie na 4 zdj

    OdpowiedzUsuń
  4. Połączenie jakie lubię najbardziej!

    OdpowiedzUsuń
  5. masz cos pod spodem? w sensie czy spodenki czy tylko majtki?:D

    OdpowiedzUsuń
  6. buty piekne ;) a koszula niby taka zwykła , a wyglądasz w niej nieziemsko ;))

    OdpowiedzUsuń
  7. Amooooo tu estiloo!! me encanta este look completamente

    OdpowiedzUsuń
  8. śledzę twojego bloga już długo i widzę, że z wszystkiego umiesz zrobić coś niesamowitego ; )

    OdpowiedzUsuń
  9. Magiczne zdjęcia... :) Wyglądasz jak fotomodelka!

    OdpowiedzUsuń
  10. o maskara wygląda to strasznie. Nie piszcie że super bo wyszliście by tak na miasto proszę was ?! po tej jej wsi bd no ale..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. sama jestes straszna..:D to ze ktoś ze wsi nie oznacza ze nie ma gustu :D super moja imienniczko :D

      Usuń
    2. wiochą to zalatuje,ale ten komentarz :) słownik poprawnej polszczyzny się kłania :]

      Usuń
    3. Czy możesz polecić sandałki, które masz na sobie ?

      Usuń
    4. popieram że wiochą zalatuje ale co jak co na miasto bym tak nie wyszła. Stylizacja na minus inne dużo lepsze.

      Usuń
  11. Wyglądasz troche jakbyś zapomniała spodni... ja jestem na nie ale wczorajsza stylizacja bomba:)

    OdpowiedzUsuń
  12. http://honeybrovvn.mixer.pl/

    http://honeybrovvn.mixer.pl/

    http://honeybrovvn.mixer.pl/

    16lat, uczennica ? ktoś się chyba pod Cb podszywa ;/ ...

    OdpowiedzUsuń
  13. Według mnie lepiej by wyglądało, gdybyś obcięła rękawy :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetna koszula i torba! :)
    Pozdrawiam, Daisy :*

    OdpowiedzUsuń
  15. Podoba mi się cały zestaw ;-)
    Ładna opalenizna ;-)

    zabawa-moda.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetna koszula i torba! :)
    Pozdrawiam, Daisy :*

    OdpowiedzUsuń
  17. gdzie kupiłaś okulary ? ;))

    OdpowiedzUsuń
  18. tragedia..czasem trafi Ci się spoko stylizacja, ale większość jest beznadziejna.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zdecydowanie się zgadzam ! Od skrajności w skrajność . Chciałaś wyglądać modnie ale coś chyba nie wyszło :)

      Usuń
  19. Hej ;)
    przegladalam Twojego bloga, jestem pod wrazeniem jak wrocilas do formy po ciazy!
    powiesz jak cwiczylas, co cwiczylas, ile razy dziennie itd ? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wszystko jest opisane w poście 25 SKALPELI ZA MNĄ

      Usuń
  20. stylizacja ładna jednak mało praktyczna ;o

    OdpowiedzUsuń
  21. super , a buty fajnie się prezentują :)

    a mam pytanie co do tych torebek z primarku a zwłaszacza o tę z napisem LOVE , jaki to jest materiał ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. taki jak te torby ekologiczne w empiku np.
      jest duża, pojemna.

      Usuń
  22. jakie masz piękne nogi ;) wiadomo stylizacja może się niektórym nie podobać, ale ważne że wyraża Ciebie i Twój styl i że Tobie się podoba, innym przecież nie musi ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. piękna koszula <3 !

    OdpowiedzUsuń
  24. Zdecydowanie NIE!!!! Masakra! Jedyne co mi sie w tym zestawie podoba to buty. Są eleganckie...Bardziej do tej koszuli pasowałyby białe trampki. ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. wygodne są te buciki? :))

    OdpowiedzUsuń
  26. Nie masz fotografa? Szkoda, że nie mieszkasz gdzieś bliżej Częstochowy, ucze sie za fototechnika i z milą checią wzielabym Cie na zdjęcia :)
    POZDRAWIAM:)

    OdpowiedzUsuń
  27. Witam! Jeśli szukasz fotografa proponuję współpracę. Często bywam w Sanoku zdjęcia robię wspólnie z moją dziewczyną, która właśnie stamtąd pochodzi. http://mirekpruchnicki.blogspot.de/search/label/Portret

    OdpowiedzUsuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.