niedziela, 12 sierpnia 2012

49. Sweater in panther & brown

Dzisiejszy outfit podpięłabym pod miesiąc jesienny.
Jest strasznie zimno, ciągle pada, temperatura nie większa niż 13.
Ah. Szkoda słów. :(

Naszczęście trzymałam na wszelki wypadek w swojej szafie cieplutki sweterek, który dziś sprawdził się idealnie. Nie musiałam nic pod niego zakładać. Ciepły, miękki i nie gryzie.
Po zdjęciach byłam cała mokra, niestety złapał mnie deszcz, co było do przewidzenia.

A Wy co byście wybrały ze swojej szafy na tak pochmurny dzień? :)

Zapraszam na moją stronę na facebook'u:  
TUTAJ  















sweter- stradivarius
spodnie- kappAhl
buty- @
torba- szafa.pl
branoletki- szafa.pl, nn
wisior- h&m

18 komentarzy:

  1. sweter to masz cudny! ale coś smutna jesteś??

    OdpowiedzUsuń
  2. u mnie tez zimno. własnie siedze pod kocem.
    cudowny zestaw. :3 buty mi się tak strasznie podobają.

    OdpowiedzUsuń
  3. jak będziesz chciała sprzedać ten wisior to vougue@tlen.pl :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jak na razie poleży jeszcze u mnie :)

      Usuń
    2. Ok :) jak coś proszę pamiętaj :)

      Usuń
  4. sweterek świetny ;)
    ale jeeej jakie włosy ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. Torebka fantastyczna, wyglądasz jak zwykle nieziemsko!

    OdpowiedzUsuń
  6. kapitalna torebka!! :)

    kawkas.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna stylizacja. Uroda mówi sama za siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo ładny zestaw, koturny mega! ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. mega wyglądasz:))

    themalestreet.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Masz piękne włosy!!! W ogóle jesteś bardzo ładna:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam ten sweterek, dodaje Ci uroku dziewczyno :))) Zastanawiałaś się kiedykolwiek nad zmianą fryzury ? ;>

    OdpowiedzUsuń
  12. Ty masz tyle ubran? :O to wzytko Twojeee? :D zazdroszcze ;))

    OdpowiedzUsuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.