wtorek, 17 kwietnia 2012

20. lace & beige & candy pink

Witaam wszystkich. 
Dziś moja jedna z ulubionych stylizacji. Chyba ze względu na spodnie. :)
Stały się moimi ulubionymi. Teraz szukam miętowych oraz nude.
Mam nadzieję, że znajdę jakieś konkretne. :)
Nowym nabytkiem stał się kardigan w dużą panterę oraz balerinki nude, niestety nie mam zdjęć.
Ale także idą do mnie tenisówki czarne, mam nadzieję, że będą dobre. 

Zdjęcia ze stylizacji były robione na początku wiosny, wygrzebałam je. Natomiast noszę ją baaardzo często.









koronka- NEW LOOK
spodnie- ginaJeans
Sweterek- H&M
wisior-H&M
buty- szafa.pl
płaszcz-H&M
torebka- MOHITO

zapraszam na moje aukcje:
{klik}

Pozdrawiam ciepło, Ewelina B.


7 komentarzy:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ojej..przepięknie!!!A włosy to masz..oh i ah aż słów brakuje:) Całość na 6!!Pozdrawiam!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ojejku, a skąd ten śnieg? :D Aż mnie ciary przeszły. :)
    Jak zwykle całość idealnie dopracowana, a włosy... Jej... Nie mogę się na nie napatrzeć, jestem pewna, że bardzo często słyszysz komplementy na ich temat. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha, nie pytaj mnie o ten nieszczęsny śnieg. :D Tak zmarzłam że szok. :(
      Naszczęście stopniał szybko. :)

      Usuń
  4. świetnie wyglądasz - uwielbiam karmel!

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystko bardzo mi się podoba :))

    OdpowiedzUsuń
  6. stylizacja jak najbardziej świetna, ale te włosy! zakochałam się w nich!:)

    OdpowiedzUsuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.