piątek, 9 marca 2012

11. powder pink & nude

Hej! :) Długo się zbierałam do tego posta, ale w końcu napisałam.
Szczerze mówiąc zdjęć nie miałam, a nie chciało mi się za bardzo zrobić. 
Przyszły mi pudrowe spodniee na które tyle czekałam. :) 
Uwielbiam je, tylko jak zwykle, troszkę za duże. 

Za oknami z dnia na dzień jest piękniej.
Kiedy patrzę za okno i widzę czyste niebo, słońce.. to buzia sama się śmieję. :)
Chyba każdy kocha wiosnę. 


Niestety u mnie jeszcze zostały ostatki śniegu. Pewnie zejdą pod koniec marca. Dopierooo.. 

Dziś wybrałam stylizację pastelową, w zgaszonych kolorach nude. 
A torba i botki dodają akcentu. :)
Niestety nie wstawiłam w nie zipa jak widać, ponieważ ciężko mi jest je zabrać do szewca. 

___________________________


(...) i moje śliczne miętuski.































[ wisior-HM, torba-szafa.pl, spodnie-ginaJEANS, bransoletki-atmosphere, botki-szafa.pl ]

Pozdrawiam, Ewelina B. 



2 komentarze:

  1. Widać, że kochasz aparat i aparat kocha Ciebie!!! :) Piękny zestaw, dziewczęcy i delikatny. Kolczyki są prześliczne, uwielbiam te przylegające do uszu!! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczne buty, torba, sweterek i lakier na paznokciach !! ;)

    OdpowiedzUsuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.